news08.net/ads.txt

שאול צגהון, בעקבות מקרי הפשע והאלימות: “זו מציאות שצריך לתת לה מענה”

הפשע החוגג ברחובות העיר ובעיקר משכונת קריית משה החווה אלימות קשה, אירועי דקירות וירי – גרמה לשאול צגהון, חבר מועצת העיר ומנהל אגף השכונות לצעוק את זעקתם של אותם צעירים שמשוועים לסיוע.

הבוקר (שני) התייחס צגהון לנושא וציין כי “יש גיל מסוים שהוא מפוספס בכל המערכות, מ-18 ועד הגילאים הסמוכים ל-30. חלקם צעירים שלא הולכים לצבא מכל מיני סיבות – מחלה או אי התאמה וחלקם נפלטו מהצבא וקיימים מקרים אחרים שלכולם מכנה משותף אחד: לאף אחד מהם אין מי שיכוון, שיסייע ובעיקר שיקשיב ולמערכת, נכון להיום, אין מספיק ידע איך לתת לאותם צעירים מענה לצרכים”.

ניכר כי הנושא קרוב לליבו של צגהון שליווה צעירים ועזר להם ללכת בדרך הישרה. “מדובר בחבר’ה  שלא מוצאים את עצמם אחרי הצבא מכל מיני סיבות. הנושא הזה צריך להיות על סדר היום כדי לתת מענה יותר עמוק, כדי שלא נשמע שוב פעם שצעיר בן 19 נדקר או דקר”.

“אני מתכוון לשבת עם ראש העיר בכדי למצוא מענה. בנושא הזה אני מדבר מדם ליבי”, מוסיף צגהון, “אני מודע שהחוק לא מאפשר תמיד לתת מענה לגילאים האלה כי הם מעל 18 אבל עובדתית, אותם צעירים צריכים מישהו שיקשיב להם. אם לא נטפל מיידית המצב יכול להדרדר למקומות הרבה יותר רעים. כרגע זה רע מאוד והנורה דוחקת. אסור להתעלם מכך. ברגע שנהיה שם בשבילם תהיה להם כתובת – למידע וייעוץ או טיפוח אם צריך…

“יש פה עבודה מערכתית שהיא מאוד רחבה, צריכה להתחיל מהשורש, לבחון מה קיים ולהבין שזו מציאות שצריך לתת לה מענה, להוסיף משאבים, לתת רצף טיפולי ורצף מניעתי מאוד ברור. אני מכיר את רוב הצעירים בשכונות הם צריכים מישהו שיקשיב להם וצריך שזה יקרה עכשיו. אין למה לחכות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן