news08.net/ads.txt

שבוע הבריאות בבית הספר מקדם הבריאות, בן גוריון בגן יבנה

 

בבית הספר “בן גוריון” בגן יבנה אשר הוכתר כבית ספר מקדם בריאות, התקיים שבוע הבריאות בהרצאות והסברים בכיתות על החשיבות שיש לאורח חיים בריא.

בשכבות א’-ב’ התקיימו מרוצי שליחים בנושא פירמידת המזון בדגש על פעילות גופנית, בשכבות א’-ד’ הוקרנו מצגות על כוח הצבע וחשיבות אכילת פירות וירקות בחמישה צבעים שונים ע”י הילה סמן, המדריכה את בית הספר בתחום הבריאות. בשכבות ה’-ו’ העמיקו את הלימוד על פירמידת המזון, תזונה נבונה ומערכת העיכול. שכבת ה’ אף נהנתה מהרצאתה של יונת ארד, מאמנת לחיים בריאים ומחנכת בבית הספר, בנושא תזונה נכונה , גישה חיובית לחיים וחשיבות הפעילות הגופנית.

בנוסף, נערכו הפעילויות הבאות: חידונים, תפזורות ותשבצים בנושא בריאות. כמו כן, התקיים יום היגיינה בו חלק משכבות הגיל בבית הספר הכינו ריחנים מסבונים. ביום השיא אשר התקיים ביום שישי הכינו התלמידים כריכים מחייכים.

רכזת הבריאות, שולי פרץ: “תלמידי ביה”ס שיתפו פעולה בצורה יוצאת מן הכלל עם נאמני הבריאות. בשבוע זה נהנו התלמידים ממגוון פעילויות מרובות המקדמות מודעות וחינוך לאורח חיים בריא. אין ספק, כי ביה”ס, אשר חרט על דגלו לקדם בריאות, פועל לקידום נושא חשוב זה”.

כמו כן, בכניסה לבית הספר הוקם קיר בריאות ובסמוך לו הוצבה תערוכת דגמים מיוחדת בנושא בריאות. בנוסף, בשירותי תלמידי בית הספר הודבקו מדבקות מיוחדות עם סיסמאות שנאמני הבריאות יצרו, בעיצובה ובעזרתה הרבה של ימית נעים, אימו של איה הלומדת בכיתה ג’. לכל אורך השבוע נאמני הבריאות עמלו, טרחו, והסבירו על תחרות יצירת דגמי בריאות אישיים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן