news08.net/ads.txt

שבוע התינוקות חוזר ובגדול בכל סניפי רשת ‘ויקטורי’

רשת הסופרים ויקטורי פותחת את “שבוע התינוקות” במבצעים חסרי תקדים בכל סניפי הרשת ובאונליין בין התאריכים 20-25.1.19.

כך לדוגמא, חיתולי פמפרס אקטיב בייבי שלבים  2-6  3 יחידות ב-95 ₪,  מטרנה חלבית/מהדרין 700 גרם 3 יחידות ב- 120 ₪ בלבד, נוטרילון שלבים 800 גרם 2 יחידות ב-90 ₪, חיתולי האגיס פרידום דריי מידה 3-6 3 יחידות ב-100 ₪, מגבוני האגיס מארז רביעייה ב-14.90 ₪ בלבד, בייבי ביס 9.90 למארז, אבקת כביסה תינוקלין 1.25 ק”ג ב- 17.90 ליחידה, מחית מטרנה 2 יחידות ב-10 ₪ הם רק חלק מהמגוון העצום של המבצעים שרשת ‘ויקטורי’ מציעה שבוע ללקוחותיה ולמצטרפים חדשים בכל סניפי הרשת ובאונליין.

עם פתיחתו של שבוע התינוקות בכל סניפי הרשת ובאונליין תאפשר ‘ויקטורי’ לקהל לקוחותיה ליהנות ממבחר עצום של מוצרים בהוזלה משמעותית. מבצעים אלה ועוד רבים אחרים, הינם חלק מהאסטרטגיה של אייל רביד, מנכ”ל רשת ויקטורי, להוזלת יוקר המחייה.

אייל רביד, מנכ”ל ויקטורי: “שבוע התינוקות הפך כבר למסורת בקרב קהל לקוחותינו, אני שמח על ההזדמנות שיש לנו לאפשר להורים צעירים להתמודד עם יוקר המחייה. אנו נמשיך לפעול למענם ולמען כל קהל לקוחותינו תוך שאנו מוזילים את המחירים, משפרים את השירות ובשאיפה מתמדת להעניק תחושה ללקוח של חווית קניה נעימה”

מבצעים אלה ועוד רבים אשר מציעה הרשת מצטרפים למסורת הקבועה שמתקיימת במסגרת שבוע התינוקות של רשת ויקטורי בכל הסניפים ובאונליין. לצד שבוע התינוקות ישנם ימים קבועים נוספים שהפכו למסורת והם השלישוק וחגיגת הבשר בימי רביעי, עם מגוון מבצעים על הירקות והפירות בימי שלישי ובימי רביעי על הבשר והדגים שהפכו מזוהים כימים אטרקטיביים לקניות בקרב לקוחות הרשת.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן