news08.net/ads.txt

שבוע לפתיחת שנת הלימודים – זהר בלום: “הצלחנו להביא לכך שהחינוך בראש והתקציב הגדול ביותר של עיריית רחובות יושקע בו”

 

שבוע לפתיחת שנת הלימודים – זהר בלום: “הצלחנו להביא לכך שהחינוך בראש והתקציב הגדול ביותר של עיריית רחובות יושקע בו”

זהר בלום, סגן ראש עיריית רחובות ומחזיק תיק החינוך בהכנות קדחתניות לקראת שנת הלימודים החדשה שתיפתחבעוד שבוע בדיוק. “לקראת שנת הלימודים הבאה עלינו לטובה, אני שמח לבשר שגם השנה הצלחנו להביא לכך שהחינוך בראש והתקציב הגדול ביותר של עיריית רחובות יושקע בו”.  

לדברי בלום “התקציב והמשאבים הרבים שאנו משקיעים הוכיחו את עצמם והובילו לשורה של הישגים בולטים ומשמעותיים. ביניהם, עלייה בשיעור הזכאות לבגרות עד 100% בחלק מבתי הספר, עלייה משמעותית מאוד במספר התלמידים הלומדים 5 יחידות לימוד מתמטיקה, עלייה בשיעור הזכאים לבגרות בהצטיינות וכמובן הישגים יוצאי דופן כדוגמת: בית הספר בכור לוי אשר נבחר כאמור על פי מדד מדל”ן לבית הספר היסודי הטוב ביותר במדינת ישראל והשיג 100% הצלחה בתוצאות המיצ”ב, קריית החינוך למדעים שהגיעה להישג של 100 אחוזי זכאות לבגרות,  תלמידי המרכז למחוננים שזכו במקום הראשון באירופה ועוד הישגים רבים מאד שהם פרי השקעה עצומה בתחום החינוך המהווה בעיני את פסגת ההצלחה של פעילותי הציבורית למען העיר בכל התחומים. אני שמח במיוחד על ההשקעה הגדולה בילדים עם צרכים מיוחדים שעבורם נפתח השנה בית ספר ומקבץ גנים מיוחד. ידוע שחינוך טוב מושך אוכלוסייה טובה, מעלה את מחירי הנדל”ן בעיר ומשפר את איכות החיים הכוללת של תושבי העיר בכל התחומים”.

מחזיק תיק החינוך הבהיר כי “מהסיבות האלה כל כך חשוב לנו לראות את הפרט במערכת ולהשקיע בכל תלמיד ותלמידה כדי שיממשו את הפוטנציאל שלהם. אני מתכוון להמשיך להוביל את מערכת החינוך המדהימה והמוצלחת של העיר רחובות להישגים משמעותיים אף יותר בשנים הבאות עם דגש על לימודים אקדמאיים גבוהים שיובילו את רחובות למקום שהיא ראויה להיות בו. עיר המדע והתרבות המובילה במקום ה- 1 בישראל במדדי איכות החיים. אין לי ספק כי באמצעות שיתוף הפעולה המצוין שיש לי עם ראש העיר, אנשי אגף החינוך, הצוותים החינוכיים, ואתכם ההורים, התלמידים והתלמידות היקרים השיא עוד לפנינו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן