news08.net/ads.txt

שבוע קטלני באשדוד | 3 הרוגים- אירוע דקירות, תאונות וניסיונות חיסול

שבוע קטלני באשדוד החל כמסע דמים, לאחר שהצעיר נדב בוחניק נרצח בדקירות סכין על רקע רומנטי על פי הדיווחים, יום למחרת ניסיון חיסול באיזור י”א, לאחר ירי ממכונית חולפת, יומיים לאחר מכן, תאונה עצמית של אופנוע בו נהרג שרון אוחנה, ואמש תאונה טרגית. דוד ז”ל היה סוואר בנמל ועסק בפריקת האוניה. מסיבה שעדיין נחקרת, גליל פלדה במשקל של טונות התנתק מהמנוף ופגע בדוד.

האירוע הראשון החל ביום שני האחרון, סמוך ל- 14:35 התקבל דיווח במוקד מד”א במרחב לכיש על פצוע בשדרות מונטיפיורי באשדוד. עם קבלת הדיווח הוזעקו למקום כוחות מד”א, איחוד הצלה ומשטרה אשר איתרו צעיר מחוסר הכרה בסמוך לאופנוע עליו רכב. חובשים ופראמדיקים העניקו במקום טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה שבסופן נקבע מותו של צעיר, שבעוד פחות מחודשיים אמור היה לחגוג את יום הולדתו ה- 24. על פי דיווחים, שטרם אושרו באופן רשמי, המשטרה עכבה לחקירה חשוד במעורבות ברצח – צעיר המוכר למשטרה ומידת מעורבותו נבדקת. במשטרה בודקים בין היתר חשד כי הרצח  הוא המשך של אירוע מהעבר שבו היה מעורב הקורבן. יחד עם זאת נבדקים גם כיווני חקירה נוספים. במסגרת החקירה החוקרים גובים עדויות, אוספים ממצאים בזירה ובודקים הימצאות מצלמות אבטחה בניסיון להבין את נסיבות האירוע הקטלני.

יומיים לאחר מכן סמוך לשעה 22:15 בערב יום שלישי התקבל דיווח על אירוע ירי ברובע י”א באשדוד. כוחות של מד”א ואיחוד הצלה שהוזעקו למקום העניקו טיפול רפואי ראשוני לשני נפגעים, שפונו להמשך טיפול בבית החולים, האחד במצב בינוני והשני במצב קל.

יום חמישי- הרוג נוסף הוא שרון אוחנה ז”ל המוכר לרבים בעיר אשדוד- חוקרי התאונות עדיין חוקרים מה הוביל לתאונה הטרגית במהלכה נהרג שרון אוחנה, בשנות ה-40 לחייו מאשדוד. האסון הכבד התרחש סמוך לחצות, כאשר מסיבה שעדיין נחקרת, התהפך שרון עם האופנוע בשדרות משה דיין. צוותים של מד”א ואיחוד הצלה ביצעו בו פעולות החייאה, אך בסוף נאלצו לקבוע את מותו.

עוד באותו יום בשעה 18:03 במוקד 101 של מד”א במרחב לכיש התקבל דיווח על פצוע בחדר מדרגות בניין מגורים באשדוד. חובשים ופראמדיקים של מד”א מעניקים במקום טיפוך רפואי לגבר כבן 40 במצב בינוני בהכרה. זמן קצר לאחר מכן הודיעו במד”א כי “בהמשך לאירוע באשדוד: חובשים ופראמדיקים של מד”א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי”ח אסותא באשדוד גבר בן 36 קשה.

אירוע מצער נוסף התרחש אמש (חמישי) כאשר תאונה הטרגית אירעה בשעות הצהריים בבטן אוניה בנמל. דוד טטרואשוילי ז”ל היה סוואר בנמל ועסק בפריקת האונייה. מסיבה שעדיין נחקרת, גליל פלדה במשקל של טונות התנתק מהמנוף ופגע בדוד.  תחילה הדיווח היה על תאונת עבודה עם פגיעה ברגל ואמבולנס של הנמל יצא לחבירה עם ניידת טיפול נמרץ של מד”א. דוד, שככול הנראה סבל מפגיעה פנימית שלא נראתה, התמוטט בניידת הטיפול הנמרץ ופארמדיקית מד”א החלה בביצוע החייאה בעקבות מצבו האנוש. בבית החולים אסותא הוכנס דוד לניתוח בניסיון להציל את חייו. במשך שעות ארוכות נלחמו הרופאים על חייו של דוד, ולאחר הניתוח הוא הועבר ליחידת הטיפול הנמרץ – שם הוא נפטר.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן