news08.net/ads.txt

שבת קטלנית: רוכב אופנוע התנגש ברכב ונהרג במקום, שתי פצועות מהתאונה הובהלו באורח קל ובינוני לקפלן

בלילה שבין שישי לשבת נהרג צעיר כבן 28, לאחר שהתנגש עם אופנועו ברכב ברחוב הרימון בעיר. חובשים ופאראמדיקים של מד”א העניקו לו טיפול רפואי אולם לאחר ניסיונות החייאה קבעו את מותו במקום. בתאונה הקטלנית נפצעו שתי צעירות, האחת באורח בינוני, כבת 25, וכן נוסעת הרכב, כבת 30 באורח קל – שתיהן פונו לבית החולים קפלן.

חובש בכיר במד”א, עופר פישר ופאראמדיק מד”א מנחם קליין, סיפרו כי: “בצד הכביש ראינו רוכב אופנוע כבן 28 שוכב מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק עם פגיעה רב מערכתית, הוא היה ללא סימני חיים, ולאחר זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו.

“בסמוך שכבה צעירה כבת 25 בהכרה מלאה עם פגיעות בראש ובגפיים, לאחר טיפול ראשוני בשטח, צוות שלנו פינה אותה לבית החולים כשמצבה בינוני ויציב. נוסעת כבת 30 שישבה לצידו של נהג הרכב נפגעה ברגלה ולאחר טיפול בשטח פונתה לבית חולים במצב קל”.

התאונה הקטלנית בלילה שבין שישי לשבת (צילום: דוברות מד"א)
התאונה הקטלנית בלילה שבין שישי לשבת (צילום: דוברות מד”א)

גולשים יקרים, לקבלת החדשות בזמן אמת, הנכם מוזמנים להוריד בחינם את האפליקציה של “רחובות היום” מחנות ההורדות שבסמארטפון שלכם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן