news08.net/ads.txt

שגריר גאורגיה בישראל ביקר לראשונה בנמל אשדוד

שגריר גאורגיה בישראל, לאשה זבאניה, ביקר לראשונה בנמל אשדוד מתוך רצון להכיר את הנמל, מנהליו ופעילותו. השגריר זבאניה, אשר רוה חשיבות רבה בהכרת הגופים המרכזיים והחשובים במדינת ישראל, שמח להגיע לאחד המוקדים המרכזיים והחשובים ביותר לפעילות הסחר בישראל.  בעת הביקור, השגריר זבאניה פגש את יו”רית דירקטוריון נמל אשדוד, אורנה הוזמן-בכור, ומנכ”ל הנמל, שיקו ז’אנה וערך סיור מקיף ברציפים השונים ושוחח עם עובדי הנמל.

השגריר, אשר ביקש להכיר ולחזות בפעילות היומיומית של הנמל וללמוד על תפעולו, גילה עניין רב בקידום שיתופי פעולה וחילופי ידע בתחום הטכנולוגיה הימית אשר התפתחה בשנים האחרונות בנמל אשדוד. מערך החדשנות הטכנולוגית של נמל אשדוד כוללת חממה חדשה של סטארטאפים שהוקמה בליבו של הנמל ועשרות סטארטאפים שכבר מוטמעים בפעילות השוטפת. הצדדים ציינו כי ישמחו לבחון שיתופי פעולה בין המדינות בתחום החדשנות ויקדמו למידה הדדית.

אורנה הוזמן- בכור, יו”רית דירקטוריון נמל אשדוד ציינה: “בשנה הבאה נציין 30 שנה לקשרים הידידותיים בין גאורגיה לישראל ואנו שמחים על ההזדמנות לארח את כבוד השגריר לאשה לקראת התאריך המיוחד. נמל אשדוד שמח בכל עת לפתח מערכות יחסים עם מדינות שכנות ולפרוץ את הסכרים לטובת שיתופי פעולה מקצועיים.”

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן