news08.net/ads.txt

שגריר הודו בישראל ביקר בתערוכת “כנף אדומה”

 

ביקור מיוחד נערך השבוע ברמלה, במסגרתו אירח מיכאל וידל את שגריר הודו, סנג’יבסינגלה לבקר בתערוכה “כנף אדומה” המוצגת בימים אלה במרכז לאמנות עכשווית ברמלה.

“כנף אדומה”, תערוכת יחיד של מידד אליהו, באוצרותה של ד”ר סמדר שפי עוסקת בנוכחיות ורבדים של תרבות קהילת יוצאי הודו ברמלה, שבה אחת הקהילות הגדולות של יוצאי הודו בישראל.אליהו יוצר יצירה אישית אינדיבידואלית וחברתית-שיתופית. ומאפשר לתרבות  היהודית-הודית קול וגוון משלה. התערוכה צמחה במקביל לפרויקט סדנאות במרחב הציבורי, במרכזים קהילתיים ובבתי ספר שעורך אליהו ברמלה. והתערוכה מסתמכת על צילומים, מסמכים, חפצים וזיכרונות שהביאו המשתתפות והמשתתפים. במהלך הביקור זכה השגריר לסיור והסבר ע”י האוצרת ד”ר סמדר שפי והאמן מידד אליהו. ראש העיר וידל ציין זוהי זכות גדולה עבורנו לארח את שגריר הודו פה בעירנו. עוד הוסיף: “רמלה עיר עולם בשל הקהילות הרבות שמרכיבות אותה. הקהילה ההודית, לה תרבות מפוארת, היא חלק בלתי נפרד מהפסיפס התרבותי המרכיב את העיר”

שגריר הודו, סנג’י בסינגלה הודה על ההזמנה והסיור הפרטי והוסיף: “בכל פעם שאני מגיע לעיר אני נדהם לראות את הפעילות העירונית למען הקהילות השונות בכלל ועבור הקהילה ההודית בפרט, זו תהיה זכות עבורנו לשתף פעולה בנושאים שונים”.

עוד לקחו חלק בביקור, חבר המועצה רונן רוטשטיין, מנכ”ל העירייה רונן עזריה, מנכ”ל קרן רמלה ליאור רשף דרעי, מנהל התיירות רון פלד ותושבי העיר מהקהילה ההודית.

קרדיט:דוברות עיריית רמלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן