גבר כבן 50 אותר ללא הכרה במפעל אוסם בשדרות, מותו אושר במקום
בשעות הצהריים התקבל דיווח במוקד זק"א 1220 על גבר כבן 50 שאותר ללא הכרה במפעל אוסם בעיר שדרות.
הגבר, תושב באר שבע העובד במפעל, עלה כרגיל למשמרת עבודתו, ובשלב מסוים נמצא לפתע כשהוא מחוסר הכרה, צוותי מד"א שהוזעקו למקום נאלצו לאשר את מותו.
מתנדבי זק"א מרחב לכיש – צוות שדרות פעלו בזירה לטיפול בכבוד המת ובאיסוף הממצאים
אפרים רוזנפלד, סגן מפקד זק"א שדרות, אמר: "מדובר בגבר כבן 50 שהגיע לעבודה כרגיל, ובמהלך היום נמצא לפתע ללא הכרה. צוותי מד"א ביצעו ניסיונות החייאה ממושכות ולבסוף נאלצו לאשר את מותו במקום. יחד עם חברי מתנדבי זק"א צוות שדרות פעלנו בזירה לטיפול בכבוד המת ובאיסוף הממצאים."
◼️ חדשות שדרות בווטסאפ לחצו כאן
◼️ חדשות באר שבע והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.









