news08.net/ads.txt

מסי נחת באדמת הקודש | שאלוהים יעזור לי!

ה-18.11 יום שני בערב, הדרך לאצטדיון בלומפילד מתוקה מתמיד, ארגנטינה פוגשת את אורוגוואי למשחק דרום אמריקאי פיקנטי. משחק שהותיר אחריו המון ריגוש, והבנה מוחלטת שהכוכבים הגדולים שהיו פה והשחקן הגדול בעולם בפרט, הם סיבה מוצדקת לנסוע אחריהם לכל מקום בעולם.

שעתיים לפני פתיחת המשחק, אני כבר מתיישב באצטדיון, מחכה לרגע שאותם שחקנים שעד לפני שבוע בהיתי בהם במסך הטלוויזיה, יעלו אל כך הדשא לחימום. אך חשוב לציין, ההשקעה והמחשבה הייתה אל עבר שחקן אחד,ליונל מסי, שכבר יותר מעשור אני מחשיב אותו כאליל נעורי. השחקן שהוביל אלפי גברים לנסיעה לברצלונה בשביל לצפות בו, שגורם לכל גבר לריב עם האישה בימי שבת כאשר השלט אצלו, שגורם לכולנו לתפוס את הראש בעוד רגע מצמרר. וזהו מספר 10, “החייזר בכינויו”.

וזה קורה, אט אט השחקנים עולים לחימום כחצי שעה לפני תחילת המשחק, הצמרמורת שעברה בי באותו רגע השכיחה בי כל מחשבה אחרת שתקפה אותי במהלך היום. אגוארו, דיבאלה, סוארז, קבאני, גודין, מסי. הם רק רשימה קטנה מהשמות שרקדו על המגרש.

תחילת המשחק הייתה בשליטה מוחצת של נבחרת אוורגוואי, שלחצה על כל חלק במגרש ולא נתנה לארגנטינה חופש פעולה. וככל שנקפו הדקות הבנו שהגול מתקרב, ואכן בדקה ה-34 סוארז מגיש לקבאני כדור מצוין בתוך הרחבה שמסתיים בשער.

במחצית השנייה בדקה ה-63, מצב נייח של מסי השאיר את אגוארו במצב מצויין כשנגח את ה-1:1. אורוגאווי הבינו שהגנת ארגנטינה היא לא מהחזקות בעולם ולאחר כ-5 דקות משער השוויון של ארגנטינה, בעיטה חופשית יוצאת מן הכלל של לואיס סוארז עושה 2:1.

הרגע שכולם חיכו, היה בדקה ה-90, פנדל שנשרק לטובת ארגנטינה נתן את הצהלה של כל 30 אלף שהגיעו, מסי ניגש לכדור ובקלילות עושה 2:2. השאגות לעבר מסי היו מדהימות, רובם שאגו את שמו דרך הטלוויזיה עד לאותו רגע אתמול, ניתן היה לחוש את ההתרגשות סביב השער הזה.

מסי נראה עייף במהלך המשחק, לאחר שרק יומיים לפניכן שיחק נגד ברזיל במשחק ידידות נוסף שנערך. אך כל נגיעה של הפרעוש בכדור ניתן היה להבחין בבידול שלו לעומת שאר השחקנים, ההטעיות שלו כאשר הכדור מגיע אליו, הפס שחותך קו הגנה שלמה ללא בעיה, והמחשבה שגם הוא משחק בהילוך שני, האיום שלו לשער עדיין בעל סכנה.

לקראת סוף המשחק, בהיתי בו כמספר דקות והבנתי שאת הפעם הבאה אראה אותו בוודאות בקאמפ-נואו. תענוג רצוף של ריגוש, נותנת לך להבין ששחקן כזה לא יחזור בדור הנוכחי. נוטים לחשוב לפעמים שהמחיר יקר ואינו משתלם, אך אם נחשוב על זה, אנחנו משלמים המון פעמים על ריגושים בחיים שיתנו לנו את הזיכרון המתוק שישאר עד לסוף שארית חיינו. לו הייתם מבינים שהזיכרון המתוק הזה בדמות ליונל מסי תכף תיגמר ועליכם לנצל זאת במהרה?.

אין לכם יותר מדי ברירות, ההבנה שכל שנה אנו זוכים לראות אותו משחק זה לא מובן מאליו בכלל, נצלו זאת כמה שיותר מהר, ותשיגו את הטיסה המהירה ביותר לברצלונה.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן