שואפים רחוק: ערב חשיפה להשכלה גבוהה התקיים בקרית גת

במרכז הצעירים תנופה, התקיים ערב חשיפה להשכלה גבוהה ולהכשרות מקצועיות במעמד ראש העיר, אבירם דהרי.


הערב התקיים אודות לשיתוף פעולה פורה של עיריית קרית גת, תכנית למרחק- קידום תעסוקה איכותית לצעירים ישראלים יוצאי העדה האתיופית ותכנית הישגים להשכלה גבוהה.


במסגרת הערב התקיים פאנל אקדמאים תושבי קרית גת שספרו על האתגרים שחוו במהלך הלימודים, נתנו טיפים לצעירים שמעוניינים להשתלב במערך ההשכלה הגבוהה וענו לשאלות המשתתפים. נוסף לכך נהנו המשתתפים מהרצאתו המרתקת ומעוררת ההשראה של שגאו מנגסטה “אתה שווה יותר” שבסופו ניתן זמן למענה על שאלות. הצעירים שתפו בהתלבטויות ובצמתי הדרכים שהיו והתחייבו לפעולה עתידית לשם קידומם בהשכלה. ראש העיר אבירם נפגש עם הצעירים, הדליק עמם נרות חנוכה וברך את ברכות החג. ראש העיר פנה לצעירים והדגיש בפניהם את החשיבות בהצבת מטרות ויעדים עד להשגה מוחלטת של השאיפות שלהם. עוד הדגיש את החשיבות של ההשכלה הגבוהה והמקצועות הטכנולוגיים כיום בשוק העבודה, השינוי וההשפעה של הטכנולוגיה על הדרך בה העולם מתנהל ומתקיים. עוד הפציר בצעירים להגיע ולהסתייע במרכז תנופה שהוקם למטרות אלו ממש.

לעדכוני וואטסאפ בקריית גת לחצו כאן: https://chat.whatsapp.com/BW9goPGmLLE8qGVEZ3obOk

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן