שוב בקרית גת: תינוקת ננעלה ברכב

שוב זה קורה בקרית גת: אירוע מבהיל שבו הסוף מרגיע הודות לצוות ארגון ידידים (1230 ללא כוכבית). האירוע התרחשה אתמול לאור יום, כאשר מוקדנית ידידים, אירית אלבז, קיבלה קריאה במוקד אודות תינוקת שננעלה ברכב לעיני אמה, ברחוב החלוץ בקרית גת. שילת גבאי, עומר גבאי ואורי בן מאיר, כונני סניף קרית גת, נענו לקריאה ובאמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו את התינוקת, ללא גרימת כל נזק לרכב.

שילת: “הייתי בביתי כשהתקבלה קריאת החירום ויצאתי מיד לכתובת, כשאלי חוברים עומר ואורי. הגענו למקום תוך כדקה וחצי, ולאחר כמה נסיונות כושלים שארכו כמה דקות, מאחר והרכב עם לחיצה הפוכה, ניסינו פתיחה מהבגאז’ כשלבסוף אורי הצליח לשלוף את המפתח וכולנו שחררנו אנחת רווחה. האמא אמרה לי: ‘אלופים את כל התשבחות מגיע לכם’. מבירור המקרה עולה, כי התינוקת, כבת שנה וחודש, ננעלה לעיני האמא כאשר שיחקה בשלט. אני רוצה לציין לשבח את המוקדנית, אורית, שהיייתה בקשר עם האם והרגיעה אותה, עד להגעתנו למקום”.

בידידים שבים וקוראים להורים לשאת עליהם את מפתח הרכב ושלא לתת אותו לילדים • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דוד רבינוביץ
דוד רבינוביץ
2 years ago

תגידו…
על “אחוקים” שמעתם…???

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דוד רבינוביץ
דוד רבינוביץ
2 years ago

תגידו…
על “אחוקים” שמעתם…???

דילוג לתוכן