news08.net/ads.txt

לא תאמינו מי גרם לשריפה בלוד!!!!

ארבעה צוותים של תחנת איילון בפיקודו של רשף אסף כהן פעלו בשעות האחרונות באירוע שריפת דירה בקומה הרביעית ברחוב בן יהודה בלוד.

תחילה הצוותים חתרו למגע עם הבעירה וסרקו את הזירה לאיתור וחילוץ לכודים. בעבודה מהירה ומקצועית של לוחמי האש הם הצליחו לכבות את המוקד, במקביל נשלל המצאות לכודים בדירה. כרגע הצוותים מאווררים את הדירה.

משטרת ישראל מעדכנת כי עצרה לפני זמן קצר בלוד תושב העיר בחשד לתקיפת אישתו, איומים והצתת דירת המגורים כאשר בני המשפחה בתוכה!!

מבירור ראשוני שערכו השוטרים במקום עלה חשד כי האשה הותקפה ואוימה על ידי בעלה, לאחר מכן הצית את הדירה וברח מהמקום כאשר האשה ו 2 הפעוטות נמצאים בדירה. האשה והילדים הוצאו מהדירה ללא פגע. בתוך כך, השוטרים איתרו תוך פרק זמן קצר את החשוד – תושב לוד בשנות העשרים לחייו ועצרו אותו לחקירה בתחנת המשטרה בעיר. בסיום החקירה ובהתאם לממצאיה יוחלט האם להביאו מחר לדיון בבימ”ש ראשל”צ בבקשה להאריך את מעצרו.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן