news08.net/ads.txt

שוב זה קורה: נהג רכב שיצא מרכבו נפגע ממשאית – מצבו קשה

צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני בזירת תאונה קשה בכביש 4 סמוך למחלף עד הלום

צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני בזירת תאונה קשה בכביש 4 סמוך למחלף עד הלום.

ליאור אשכנזי חובש איחוד הצלה סיפר: “לדברי עוברי אורח – נהג הרכב עצר בשוליים וכשיצא מרכבו נפגע ממשאית. הענקנו לו סיוע ראשוני בזירה ולאחר מכן הוא פונה למרכז אסותא באשדוד כשבשלב זה מצבו מוגדר קשה. נהג המשאית שפגע בו נפצע באורח קל”

נחמן טובול דובר איחוד הצלה און ליין מסר: “לאחרונה אירעו מספר תאונות דומות לאחר עצירה בשוליים. ראוי ומומלץ להימנע ככל הניתן מעצירה בשולי הכבישים, מה שגורם למרבה הצער לתאונות קשות ברובן קטלניות”.

חובש הצלה יוסי פדר מדווח: “כשהגעתי למקום, מצאתי את נהג הרכב, גבר כבן 50, הסובל מחבלה רב מערכתית לאחר שנפגע ממשאית בעת שעמד עם רכבו בצד הכביש. יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד”א, הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני הכולל קיבוע וחבישות, והוא פונה במצב קשה להמשך טיפול בחדר הטראומה בבית החולים אסותא באשדוד. כמו כן, הענקנו במקום טיפול רפואי ראשוני לנהג המשאית שפונה לבית החולים במצב קל”.

◼️ לקבוצת החדשות בקריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה לחצו כאן 

◼️ חדש! לקבוצת החדשות באשדוד לחצו כאן

◼️ לקבוצת החדשות בגן יבנה לחצו כאן

צילום: אגף תקשורת איחוד הצלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן