news08.net/ads.txt

שוב חוזר הניגון: תלמיד בכיתה א’ בבאר יעקב נדבק בקורונה; קפסולה נכנסו לבידוד

החזרה למוסדות החינוך ליוותה בחשש כבד את משרד הבריאות לאפשרות שהקורונה תכה שוב וכך קרה: במועצת באר יעקב מעדכנים כי מניין המאומתים עומד על 9 כאשר אתמול נוסף תלמיד בכתה א’ שאומת כחולה. הקפסולה ששהו עמו בבית הספר נכנסה לבידוד וכולם חשים בטוב.
ראש המועצה, ניסים גוזלן: “על אף מספר המאומתים הנמוך אני בטוח שמסתובבים בקרבנו חולים מאומתים שלא נבדקו ולא אומתו. כולנו עדים למגמה הארצית של הימנעות מביצוע בדיקות כדי להימנע מבידוד או מסיבות אחרות. אני רואה את התופעה בחומרה רבה! לטמון את הראש בחול לא יסייע לנו בשמירה על היישוב כירוק וזה רק עניין של זמן עד שתהייה הדבקה והתפרצות המונית”.
עוד הוסיף: “חייבים להגביר את הבדיקות, לאתר מאומתים במהירות ולקטוע את שרשרת ההדבקות שעלולה להוביל לגל שלישי גדול! לנוחיותכם, ולטובת ההתמודדות עם הנגיף, נקיים בדיקות קורונה בבאר יעקב אחת לשבוע. אני קורא לכולכם בדגש על צוותי הוראה, מורים, גננות, מנהלי בתי ספר, תלמידים, הורים ותושבים בכלל, בואו להיבדק גם אם אין לכם תסמינים!! ביצוע הבדיקה לא מחייב בידוד. אני פועל מול פיקוד העורף ומד”א להפעלת ניידות קורונה שיחכו לכם בכניסה למוסדות החינוך על מנת להקל עליכם עוד יותר”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן