מעט לאחר השעה 02:00 נורה צרור יריות לעבר בניין מגורים ברחוב הסירה בשכונה. תושבים דיווחו כי הירי בוצע על-ידי שני רוכבים על אופנוע, אשר מיהרו להתרחק בדהירה פרועה. דקות ספורות לאחר האירוע הגיע למקום כוח משטרה אשר סרק את הזירה למציאת ראיות. המשטרה פתחה בחקירת האירוע הפלילי – הרביעי במספר בשבועיים האחרונים.


בתוך כך, בתחילת השבוי ראש עיריית יבנה, צבי גוב-ארי, ויו”ר ועדת הבטחון במועצת עיריית יבנה, חברת המועצה דורית בן-סימון, נפגשו עם המפקד החדש של משטרת יבנה, סנ”צ שי גז, לפגישת עבודה דחופה על רקע שלושת האירועים הפליליים שהתרחשו בעיר בשבוע שעבר. בן-סימון תכנס בקרוב את ועדת הבטחון במועצה לדיון ולעדכונים בנושא, בין היתר בהיענות לבקשת חברי המועצה רועי גבאי ושחר סימנה.

נזכיר כי בשבוע שעבר נורו צרורות ירי לעבר בניין מגורים ברחוב הדוגית בשכונה הירוקה, ו-24 שעות לאחר מכן התפוצץ מטען חבלה מתחת למכונית חונה ברחוב הסירה. יומיים לאחר מכן, בערב יום חמישי, התרחש אירוע ירי נוסף בצומת הרחובות שבזי-אבו חצירא. בדרך נס בלבד לא היו נפגעים בגוף באירועים האמורים, ואולם תושבי השכונה הירוקה ותושבים בעיר בכללה הביעו תרעומת וחרדה מפני גל העבריינות הנראה כגואה. התושבים הזועמים מחאו נגד מה שכינו: “הפרת הביטחון האישי שלנו ושל ילדינו”.

ראש העיר גוב-ארי הגיב בעניין זה בפנייה אישית לתושבים המודאגים: “שוחחתי עם גורמי המשטרה הבכירים ודרשתי לפעול במהירות כדי לעלות על עקבותיהם של האחראים. תקוותי כי המשטרה תנקוט ביד ברזל! כל עבריין המסכן את שלום הציבור ופוגע במאמצים שלנו לשמור על עיר בטוחה, ייתפס ויישא בתוצאות מעשיו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן