news08.net/ads.txt

שווה להכיר: עופר לוי, תושב גדרה – ברשימה של סטלה ויינשטיין לכנסת

עופר לוי תושב גדרה נכנס לרשימה בכנסת ישראל 2022 ומוקם ברשימתה של סטלה ויינשטיין הידועה ככל יכולה ומזיזה הרים וגבעות כשהיא מסמנת יעד – בעולם הפוליטי.

“גאה לקחת חלק ממפלגה חדשה שקמה בישראל, מפלגת 30/40, בראשותה של סטלה ויינשטיין שאותה הכרתי במהלך המאבק לפתיחת ענף הכושר במהלך הקורונה, סטלה לוחמת מלידה, חברה אמיתית ואישה בעלת ערכים ועקרונות! המפלגה שקמה – שמה את האזרחים בראש סדר העדיפויות, מסתכלת לאזרחים בגובה העיניים, מפלגה נקיה, טהורה, שקמה למען אזרחי המדינה.

“אני לוקח חלק במפלגה בתור נכה צה”ל, בא לייצג את הערכים של נכי צה”ל, את המטרות ואת השאיפות שלנו עד שנגיע להכרה מלאה בזכויותנו ובמה שעברנו בחיינו. בנוסף, אני בא להילחם על הזכויות של העסקים הקטנים במדינה, אחרי מה שעברנו במהלך הקורונה ועדיין עוברים יום יום. אני, עופר לוי, לוחם שנתן את רוב חייו הבוגרים למען המדינה, ומוכר היום כנכה משרד הביטחון, רואה וחווה את הבירוקרטיה הקשה שאנחנו עוברים כנכי פוסט טראומה, ולכן אני נכנס למפלגה הזו! הגיע הזמן להשמיע את הקול שלנו!

“מפלגת 30/40 קמה על מנת לאפשר למשפחות הצעירות, בני השלושים / ארבעים, עמודי התווך של ישראל, להשפיע באופן ישיר על החיים במדינה, כמי שנושאים בעיקר הנטל. מצע המפלגה מתמקד בחמישה יעדים ברורים: דיור בר השגה, חינוך בר השגה, בריאות בת השגה, תזונה בת השגה ותחבורה בת השגה. מבטיח שאלחם על עקרונותיי, כפי שעשיתי בכל חיי”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן