news08.net/ads.txt

שוחררו ארבעת העצורים בפרשת “הקלטת הלוהטת” – פרטים נוספים בפנים

עצור

להלן עדכון בחקירת החשודים בסחיטה באיומים ועבירות נוספות במועצה מקומית בשפלה: בדיון נוסף שהתקיים הבוקר (שלישי) בבימ”ש השלום בראשל”צ, שוחררו בהסכמת הצדדים ארבעת החשודים בתנאים מגבילים. החקירה נמשכת.

כזכור, פרשה חדשה מסעירה את השפלה ובמרכזה קלטת לוהטת של נבחר ציבור אשר צולם ותועד מקיים יחסי מין עם אשה בתוך בית כנסת, לכאורה. הקלטת הגיעה אל ידיו של נבחר ציבור אחר, אשר שהה בימים האחרונים בתא המעצר. חבר המועצה נעצר בשלישי בלילה והובא לדיון בעניינו, ביום רביעי שעבר, בבית המשפט בראשון לציון. הוא לווה על ידי פרקליטו, עורך הדין ירון פורר. הדיון ארך מספר שעות ובמהלכו טען נבחר הציבור אשר הגיש את התביעה כי במשך התקופה האחרונה הוא נסחט באיומים ונדרש להסיר מועמדתו מהתפקיד הבכיר לו יועד לרבות התפטרות מהמועצה. כמו כן, טען כי בחשיפת הקלטת המדוברת ישנה פגיעה אישית וחדירה לפרטיותו.

בתום הדיון, מעצרו של נבחר הציבור הוארך כאמור בחמישה ימים. חבר המועצה הנתבע אינו העצור היחיד בפרשה, אלא מעורבים בה גם אחיו, אחיינו של נבחר הציבור ואדם נוסף. כולם הכחישו כל קשר לדברים המיוחסים להם.

הפרשה פורסמה לראשונה במקומון “כל רחובות גדרה”. פרטים מעניינים נוספים יובאו במהדורה הקרובה שתראה אור ביום חמישי.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן