news08.net/ads.txt

שוחרר למעצר בית החשוד בגרימת מותה של מדלן בת ה-17

מדלן שמאילוב, צעירה בת 17 מרחובות, נהרגה בתאונת דרכים ביום שבת האחרון בכביש 412 באזור בית דגן. בית המשפט שחרר היום (רביעי) למעצר בית את הנהג הפוגע – ניר פלקר, חייל בן 21,החשוד שנהג בשוכרה וגרם לתאונה, תוך שהוא אוסר עליו לשתות אלכוהול מכל סוג וכמות למשך 30 יום. כמו כן, בית המשפט האריך את פסילת רישיונו ל-90 יום.

 

בתחילת החקירה פלקר היה חשוד בשורת עבירות תנועה ובגרימת חבלה של ממש, אך החשדות הוחמרו להמתה בקלות דעת לאחר מותה של מדלן. נציג המשטרה טען בדיון כי בדמו של פלקר נמצאה כמות אלכוהול של לפחות פי 26 מהמותר בחוק לנהג צעיר. “בוצעה בדיקת דם בבית החולים שבה התקבלה אינדיקציה ראשונית של 339 מיליגרם אלכוהוך בדמו, נהג צעיר שמותר לו עד 10מיליגרם”, הסבירה המשטרה. “בבדיקות טוקסיקולוגיה של 166 מיליגרם – זה פי 26 מהמותר בחוק לאדם בגילו”.

“אדם שנוהג עם כמות כזו של אלכוהול בדם, זה כמו ירי כדור מלוע של רובה”, הדגיש נציג המשטרה. “הוא אדם ששותה הרבה ונוהג לעלות אחר כך על ההגה”.

במשטרה טענו בפני השופט כי החשוד גם סיפר בחקירתו שהוא נוהג לשתות המון אלכוהול ואף לשתות לשוכרה ביחד עם אביו. “הוא שותה יום יום כמויות גדולות”, אמר נציג המשטרה. “הוא העיד את זה גם בחקירה הראשונה וגם בחקירה השנייה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן