שוטרי תחנת בני ברק- רמת גן ולוחמי יס"מ מחוז ת"א עצרו הלילה שני חשודים בגניבת שני כלי רכב מרמת גן ובני ברק במסגרת הפעילות המבצעית היזומה של שוטרי הסיור בתחנת בני ברק- רמת גן הלילה, השוטרים הבחינו ברכב שעמד באלכסון באמצע הכביש, ברח' גינחובסקי בבני ברק.
השוטרים בדקו את החשוד שהיה ליד הרכב והוברר כי הוא ניסה לגנוב את הרכב. החשוד, בן 22, תושב כפר ברא נעצר. בתוך כך, במוקד המשטרה התקבל דיווח על גניבת רכב מרח' העמל ברמת גן. לוחמי יס"מ מחוז ת"א שערכו פעילות יזומה נגד גניבות כלי רכב, ערכו מחסום בכביש 5 שבמהלכו הבחינו ברכב. השוטרים עצרו את החשוד, קטין בן 17, שוהה בלתי חוקי, ללא אישורי שהייה. שני החשודים הובאו לחקירה במשטרת בני ברק- רמת גן שבסיומה יובאו לדיון הארכת מעצרם בבימ"ש.
הצטרפו לחדשות רמת גן והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.









