news08.net/ads.txt

שוטרי אופקים אותגרו בפעילות מיוחדת

משטרת ישראל פעלה השבת כנגד אירועי בריונות דרך באתרי הטבע בדרום והחלה בהליך תעבורתי כנגד 3 נהגים ומעצרו של אחד מהם

בפעילות תחנת אופקים כנגד בריונות דרך במקומות הבילוי בטבע באזור אשכול בשת״פ יחידת יואב, סיירי רט״ג ובטחון מועצת אשכול, בוצעה פעילות בריכוזי המטיילים במטרה להבטיח את שלומם וכנגד נהיגה פרועה של אופנועים וטרקטורונים המסכנים את המטיילים ופוגעים בתחושת הבטחון של הציבור.

במהלך הפעילות נתפסו 2 רוכבי אופנועי שטח, תושב הצפון ותושב רהט, כאשר רשיון הנהיגה שלהם לא תואם את סוג האופנוע. בוצע שימוע על אתר בידי קצין משטרה והאופנועים נתפסו למשך 30 ימים בצד זימון לדין והליך תעבורתי.

בנוסף באזור בארי רכב שלא נענה לקריאות השוטרים לבדיקה שגרתית פתח בנסיעה פרועה תוך סיכון חיי אדם ומשתמשי הדרך. נעצר בידי רוכבי האופנועים של יחידת יואב. נהג הרכב תושב רהט פסול נהיגה שלא הוציא רשיון נהיגה מעולם נעצר והרכב נתפס. את המטיילים בחניון רעים כשהוא ללא רשיון נהיגה ולאופנוע אין רישוי כלל. החקירה נמשכת בתחנת אופקים.

לדברי רפ”ק אלכס קורפין ק. אג”מ תחנת אופקים

: “במהלך השבת פעלנו למען בטחון ציבור המטיילים.
אני מבקש לדווח למוקד 100 על כל אירוע חריג.
תחנת אופקים בסיוע כוחות נוספים תמשיך ותבצע פעילויות נרחבות כנגד נהיגה פרועה ובריונות המהוות מטרד וסכנה למטיילים”.

צילום: דוברות המשטרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן