שוטרי יח' הבורסה ברמת גן עצרו שוהה בלתי חוקי שגנב רכב מרמת גן במשטרה התקבל דיווח שלשום (ג') בלילה מאיתורן על גניבת רכב מרח' רות ברמת גן.
שוטרי יח' הבורסה של משטרת רמת גן- בני ברק החלו בסריקות שבמהלכן איתרו את הרכב סמוך לדרך נמיר בת"א. הנהג החשוד הבחין בשוטרים, החל בנסיעה פרועה וביצע תאונה עצמית בכיכר אוורבוך בת"א (שכונת בני דן).
השוטרים חתרו למגע ועצרו את החשוד, בן 34, תושב שטחים והוא פונה לטיפול רפואי במצב קל עפ"י גורמי רפואה. אתמול בימ"ש השלום בת"א האריך את מעצר החשוד עד לתאריך 8/12/24. החקירה נמשכת.
◼️ הצטרפו לחדשות רמת גן והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








