news08.net/ads.txt

שוטר הנשמה של אילת, רנ”ג טל מורן, פורש אחרי 33 שנה | צפו במסיבת ההפתעה שנערכה לכבודו ובסרטון המרגש

שוטר הנשמה של אילת, מהמוכרים ביותר במרחב – טל מורן – פורש. בגיל 56, עם 33 שנות שירות מאחוריו ועשרות הישגים נפרד טל מורן (נשוי ואב ל-3) מהמדים הכחולים ומסיים את שירותו בחיל. מה עוד אומרים עליו? “מדובר בשוטר מסור, ערכי, מקצועי – שבעשייתו הייחודית הביא לתרומה משמעותית במרחב והטביע את חותמו לשנים רבות קדימה”.

את שירותו במרחב אילת החל בשנת 1988, כסייר. בהמשך קודם לר’ משמרת ורכז סיום. ביצע תפקידים נוספים בביקורת גבולות ובתפקידו האחרון שימש כסמל מבצעים של המרחב. כולם זוכרים את אחד משיאיו הגדולים במאי 1992, כאשר הוזעק ע״י אזרחים לחוף אלמוג באילת, שם הרגו מחבלים את שומר מועדון הצוללנים. בהגיעו לזירת האירוע עם אנשי צוות נוספים, נורתה לעברו אש אך הוא לא איבד את עשתונותיו וניהל עם המחבלים מו”מ באמצעות מערכת כריזה. פעולתו ריתקה את המחבלים למקום עד שהגיעו כוחות הביטחון. בעיטור המופת שקיבל על ידי המפכ”ל יעקב טרנר צוין כי במעשהו הפגין תושייה, קור רוח ואומץ לב הראויים לשמש מופת לכלל המשרתים במשטרת ישראל.

במסגרת תפקידו לקח חלק משמעותי בהערכות המבצעית של המרחב לאירועים משמעותיים שנוהלו על ידי המשטרה, ביניהם – ישראמן, תריאטלון, תרגילי חירום, מבצעים והיד נטויה. בתוך כך, זכה להערכה רבה – הן מ-ממפקדיו, עמיתיו וגורמי חוץ השותפים לעשייה, ביניהם גופי חירום והצלה, צה”ל וגורמי רשות.

היום (שלישי) הוזמן טל מורן להגיע לאירוע במרחב, אלא שהוא לא ידע שלמעשה הוא מגיע למסיבת הפתעה – שלו עצמו. השוטרים והחברים מהתחנה באילת הכינו לכבודו שולחן עמוס במטעמים מפנקים, ברכות מרגשות והרעיפו עליו המון אהבה, כיאה למי שזכה לכינוי “שוטר הנשמה של אילת”, שיילך איתו לאורך שנים רבות. מערכת חדשות 08 מצטרפת כמובן לאיחולים.

צפו בסרטון המרגש – בו התקבל במחיאות כפיים במשך דקות ארוכות על ידי הקולגות והחברים מהמרחב:

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן