news08.net/ads.txt

שוער נס ציונה, עמרי גלזר: “תושבים יקרים, אנחנו נעבור את התקופה הזו!”; חבר המועצה, לירן יגודה: “בקרוב נצא מעבדות לחירות”

פרויקט פסח 2020 | חג הפסח, המסמל חירות, נפתח בצל נגיף הקורונה והערב – נקיים ליל סדר מיוחד בו הגרעין המשפחתי שר מסביב לשולחן, עם כוס היין המחכה לבואו של אליהו הנביא. לכבוד כך, במערכת חדשות 08 שמחים לברך אתכם, תושבי נס ציונה, בהקדשות חמות ומרגשות של שחקני סקציה נס ציונה, ועובדי העירייה. 

השוער, עמרי גלזר: “רוצה לאחל חג פסח שמח וכשר לכל מדינת ישראל, לכל תושבי נס ציונה ולאוהדיה הנפלאים בפרט. תקופה לא קלה עוברת על כולנו, חשוב שנישאר בבתים ושנשמור על ההנחיות של משרד הבריאות, ולערוך את ארוחת החג עם הגרעין המשפחתי. אנחנו נעבור את התקופה הזו, מאחל לכולם רק בריאות!”.

הקפטן, סהר לוי: “מאחל לכל התושבים ולאוהדים חג שמח, שיעבור במהרה התקופה הקשה הזו. שאנשים ישמרו על עצמם ויישארו בבתים, שבע”ה נגמור עם זה בקרוב ונחזור למגרשים ולשגרה היומיומית שלנו”.

חבר מועצת העיר, שמואל מזרחי: “תושבים יקרים, לכבוד חג הפסח בו נחגוג איש איש בביתו בתפילה וגעגועים לסבתות לסבים להורים לנכדים עם הבנה שבקרוב נצא מעבדות לחירות שניפרד מהתקופה הקשה, נפנה מקום לחוויות חדשות אהבת אמת, שמחה, אמונה, נתינה, סבלנות, חברות וחמלה. הרבה בריאות! חג שמח”.

חבר המועצה, לירן יגודה: “אני מברך את תושבי נס ציונה ואזרחי מדינת ישראל שחג הפסח הקרוב יבוא עלינו לטובה ויהיה חג של אהבת אחים, סבלנות הדדית. והמון בריאות”.

קרדיט תמונה: פייסבוק סקציה נס ציונה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן