שופטת בית המשפט חייבה מפיק רחובותי ידוע לשלם 17,992 שקלים לספק הכסאות שתבע אותו

בית המשפט ברחובות

בערב תשעה באב קבעה השופטת אביגיל פרי מבית משפט השלום ברחובות כי על המפיק הרחובותי הידוע לשלם את סכום התביעה שהגיש כנגדו בתוספת שכר טרחה – זאת לאחר שפעמיים התחמק מהופעה לדיון
.

כפי שפורסם לראשונה ב”רחובות היום”, מפיק שהועסק על ידי עיריית רחובות בשלהי 2015 שכר את שירותיו של ספק כסאות לשני אירועי תרבות אולם לטענת הספק, הוא הגיש חשבונית עסקה למפיק בסך 16,992 שקלים, השניים לחצו ידיים ולפיכך העניק הספק שירותים לאירועים שהתקיימו בגן המייסדים אולם הכסף טרם שולם.

על פי כתב התביעה שהוגש אל בית המשפט השלום ברחובות, בנובמבר 2015 פנה הספק אל המפיק מספר פעמים וביקש להסדיר את התשלום אולם החוב לא הוסדר. בתביעה ציין הספק כי עיריית רחובות כבר שילמה למפיק את סכום הכסף שנקבע ביניהם – אולם הוא לא הפריש אליו את המגיע לו.

האם המפיק הנודע ייפרד מ-17,992 שקלים?

בדיון הקודם שאמור היה להתקיים במעמד הצדדים אצל השופט איל באומגרט בתחילת החודש דחה השופט את הדיון לאחר שהנתבע לא התייצב בבית הדין. הסיבה הרשמית הייתה כי לא קיים אישור מסירה וייתכן כי כתב התביעה כלל לא נמסר למפיק. עם זאת, הפעם למרות שהיה אישור מסירה, המפיק בחר שלא להגיע לדיון. המפיק יוכל לערער על ההחלטה תוך חודש.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן