news08.net/ads.txt

שופטת כדורגל: “ספיר ג’רבי צעקה לי ‘בת שרמ***, שופטת ז**, אפס מאופס’, מאמן אילת, שי ברד זרק ‘אני לא מבין את הלסביות האלה שנהיות לסביות'”

ספורט זה לא!! דו”ח חמור של שופטת כדורגל הגיע השבוע לבית הדין של ההתאחדות לכדורגל ובמרכזו התבטאויות קשות ובלתי ספורטיביות מצד מאמן בנות אילת, שי ברד והשחקנית ספיר ג’רבי. לטענת השופטת, “השחקנית לקחה את הכדור באגרסיביות וצעקה לעברי שאין לי מושג בשיפוט. שחקניות מקבוצתה ניסו להרגיע אותה והיא המשיכה בטענות הקשות תוך כדי עמידה ליד הכדור כשהעבירה לטובתה. חשוב לציין שהערות מכיוונה כלפיי התחילו מתחילת המשחק)”, ציינה השופטת בפני הדיין נעם ליובין.

“אין לך מושג, גועל נפש של שיפוט”, אמרה ג’רבי לשופטת, כך לטענת השופטת ובעקבות זאת שלפה לשחקנית כרטיס אדום. קודם לכן, בדקה ה-31 כבר שלפה השופטת לג’רבי כרטיס צהוב לאחר עבירה – ומכאן, טוענת השופטת, החלה התקיפה המילולית.

טענות הופנו גם כלפי המאמן שי ברד. “מיד לאחר מכן המאמן צעק לעברי ‘אבל למה הנה אני מחליף אותה’, מיד לאחר האדום השחקנית צעקה כשהיא עדיין נמצאת בתחומי המגרש ‘בת שרמ***, שופטת ז**, אפס מאופס”. מיד לאחר ההרחקה המאמן החל להעיר הערות על השיפוט בזמן שכל אנשי הצוות המקצועי של אילת עומדים על הקווים, הקוון איתי מוגרבי העיר מספר פעמים”, ציינה השופטת בבית הדין.

“מאמן בנות אילת שי ברד ביקר כל שריקה”, הוסיפה. “הגעתי אליו ושלפתי לו את הצהוב. דבר זה לא הרגיע את המאמן שהמשיך לבקר את השיפוט ולמחות על כל החלטה. הגעתי למאמן בפעם החמישית והזהרתי אותו בצהוב שני, המאמן השיב לי בכך ‘אני מחכה שתוציאי לי כבר אדום כדי להוכיח שמכרת את המשחק’, בעקבות זאת נשלף כרטיס אדום. בזמן שהמאמן עבר דרך הקוון איתי מוגרבי הוא זרק לעברו ‘לא יודע מי הבת זוג שלה אבל כנראה שהיא מכרה את המשחק, אני לא מבין את הלסביות האלה שנהיות לסביות’”.

בתום הדיון אודות המקרה החריג והבלתי ספורטיבי, הוחלט להרחיק את ג’רבי לארבעה משחקים. המאמן, שי ברד, לא ספג עונש, חרף הדברים שנאמרו, לכאורה. פורסם לראשונה באתר ONE

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן