news08.net/ads.txt

שוקי קרומר: “היו לי 9 שנים נהדרות, הקמנו היכל תרבות לתפארת”

לפני ארבע שנים הצלחתי לשכנע את שוקי קרומר להתראיין. “ראיון אחד על אחד”, שבו הכרתי את נבכי נשמתו של מר תרבות, כך קראתי לו. כתבתי אז כי התכנון המקורי היה אחר לחלוטין, אולם שלוש השעות בהן שהיתי במחיצתו, במשרדים שבבית העם, היכל התרבות העירוני ברחובות – עליו הופקד עשו את שלהם ומשיחה על תרבות גלשנו לפוליטיקה, שוחחנו על החיים עצמם, על החיים ההם, של אותו נכד לרבנים מרוסיה, מחד ובנה של אתאיסטית מובהקת מאידך, שגדל בשיכון סלע, נפצע במהלך שירותו הצבאי ביחידת אגוז וכיהן במשך שבע שנים וחצי בהצלחה כחבר מועצה.

את הכתבה המלאה תוכלו לקרוא בארכיון האתר – ובלחיצה על הקישור – מר תרבות: שוקי קרומר, מנכ”ל בית העם – על תרבות, פוליטיקה ודמעות

ובחזרה לשישי האחרון: שוקי קרומר, מנכ”ל היכל התרבות בית העם רחובות, חגג ממש לפני מספר שבועות את יום הולדתו ה-70 – מה שלא מנע ממנו להתהלך כחתן בר מצווה נרגש באירוע הפרידה שלו מהמשכן המפואר. למעלה מ500 איש הצביעו ברגליים והגיעו לכבד את האיש המופלא הזה. כולם עשו לו כבוד – מנהלי מרכזי תרבות, פוליטיקאים, ראשי ערים, ידוענים, אמנים, עובדים, וכמובן בני משפחה וחברים. אירוע מרגש נרשם רגעים אחדים לפני הכניסה לאירוע כאשר עובדי ההיכל נפרדו משוקי בשיר שחיברו במיוחד. שוקי נהנה מכל רגע.

את האירוע הנחה בחן רב שלמה טולדו. אילן גרזי – בעל וותק עשיר בעולם הבמה – מנהל בימת הנוער הנמרץ עם שלל ההישגים – יחליף את קרומר בתפקיד החשוב כל כך לעיר התרבות של ישראל. לדברי קרומר, “ההתרגשות הגדולה שחוויתי ביום שישי האחרון בו הפיקו עובדי ומנהלי היכל התרבות בניצוחו ובהנחייתו של המפיק חברי הטוב שלמה טולדו ובהשתתפות מקצועית וחברית פעילה של ז’אק זרביב ומוישלה יוסף, בוקר כזה קסום, מושקע בקפידה ובאהבה ענקית היה אחד מהרגעים המרגשים והעוצמתיים בחיי. לראות כ500 אנשים שהגיעו מכל קצוות הארץ וכ50 מנכלי היכלי תרבות, מנהלי תרבות, מנכלי ומנהלי שיווק של תאטרונים מגיעים, מדברים, שרים מחבקים ואוהבים זה משהו נדיר ולא מובן מאליו. אכן הגיע פרק הכי חשוב, מאתגר ומעניין בחיי המקצועים לסיומו. אני יוצא לדרך חדשה ואחרת בו אבחר בבוא הזמן את דרך פעילותי ועיסוקי.

“היו לי 9 שנים נהדרות בו בכוחות משותפים הקמנו היכל תרבות לתפארת עם פעילויות וסדרות תרבותיות מגוונות ואיכותיות כך שהפכנו למרכז התרבותי המוביל בעיר רחובות ולאחד מחמשת ההיכלים הגדולים והאיכותיים במדינה. בהזדמנות זו אני מבקש להודות לכל מנהלי ועובדי היכל התרבות שבלעדיהם ההיכל לא היה מגיע לרמה כזו של איכות וכמות. אני מבקש להודות למנכ”ל החברה אייל פרנקל על התמיכה והחברות ולכל עובדי ומנהלי החברה העירונית על שיתוף הפעולה והסיוע המקצועי והחברי שהיה ביננו לכל אורך התקופה ולאחל לאילן גרזי מחליפי בתפקיד הצלחה ענקית בניהול ההיכל. אמרתי לאילן ולאייל שאהיה לעזר בכל זמן אם וכאשר אתבקש. כמובן שיחד עם נוריתי רעייתי נוריתי נמשיך להגיע להיכל כמנויי סדרות התאטרון ובכלל”.

צפו בתמונות המרגשות:

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן