news08.net/ads.txt

שחקן בכיר במרמורק מטיל פצצה: “אנחנו לא עולים ליגה”

מה שקורה היום במרמורק, אף אחד לא ציפה: לאחרונה נפוצו ידיעות על כך שהקבוצה רוצה להעזיב מספר שחקנים, כשהמניע המרכזי הוא קיצוץ בתקציב הנפוח שהמועדון הציב בתחילת העונה. לאור כך, שחקנים רבים מוצאים את עצמם בסימן שאלה גדול, ובטן מלאה על ההתנהלות של המועדון.

דף הפייסבוק-הפועל מרמורק

שחקן: “אני כרגע לא עזבתי את המועדון, מפאת הכבוד שלי למקום. אני לא רציתי לעזוב את המועדון לרגע, לפני כשבוע וחצי הגעתי לתמיר חופי אישית ואמרתי לו שאני יודע שיש בעיות כלכליות במועדון, אני מוכן לעזוב בלי פיצוי כדי לעזור לקבוצה, יש לי הצעות רבות. ונאמר בפניי שאני לא עוזב לשום מקום, אתה פה עד סוף העונה. הם התחייבו שלא יעזיבו אותי לאחר מכן, וגם אם כן, כל הפיצויים יגיעו אליי”.

השחקן שנחשב לדמות מפתח במועדון ואחראי על כ-60% מהגולים של הקבוצה המשיך לטעון: “יש לי מעל 150 שיחות ממועדונים, מאמנים, שחקנים, לא רוצה לעזוב את המועדון ובטח לא את הקהל שמאוד התחברתי אליו. אני לא רואה סיבה מקצועית על קבוצה שרוצה לשחרר שחקן שהוא חיוני וטוב. כנראה שיש דברים מעבר לכך”.

הקבוצה לדעתך מתנהלת נכון לאור התוצאות האחרונות?: “שמתנהלים ככה, זו התוצאה. כל שבוע רוצים לשחרר ולקצץ, יש פה המון דברים מעבר. כרגע, הפועל מרמורק לא עולה ליגה”.

כנשאל האם ההתפטרות של ניב סיד הייתה טובה למועדון: “ממש לא. טעות גדולה, אבל הם הביאו את זה על עצמם, ניב גם הבין שדברים לא עבדו פה כשורה, ועזב. פעם ראית קבוצה שנמצאת במקומות הראשונים, ורוצה לשחרר מאמן, ושחקנים שמובילים להצלחה? האם ראית דבר כזה?”.

אתה לא מפחד שתמצא את עצמך ביציע?: “זה מה שיקרה, הם לא מסתירים את זה, אמרו גם לכמה שחקנים לא להגיע לאימונים, ואסור להם לעשות את זה. אך אני יודע שאם אני עוזב, זו רק לקבוצה שיש לה את היכולת לעלות ליגה, וכרגע האופציות הם אדומים אשדוד או כפר שלם”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן