news08.net/ads.txt

שחקני מרמורק ואוהדיה התגייסו לעזרת משפחתה של יהל שומרון, אשר זקוקה לסיוע במימון תרופה בכדי לנצח את מחלת הסרטן

MAR(2)

אוהדי ושחקני הפועל מרמורק התגייסו בימים האחרונים בכדי לסייע ליהל שומרון בת ה8, המתמודדת עם סרטן מסוג נוירובלסטומה. מצבה של יהל, בת השכונה, הולך ומידרדר, ורק טיפול יקר הוא הסיכוי להצילה. עידן חג’ג הרים את הכפפה בקבוצת הוואטסאפ של הקבוצה שם קרא לחבריו לתרום כפי יכולתם וגם האוהדים כבר החלו לתרום ובכוונתם להציב קופת התרמה ביום המשחק מול בקעת הירדן.


.
יו”ר חוג האוהדים של הפועל מרמורק, אחיקם עותמי יצא בפניה נרגשת אל אוהדי הקבוצה וכתב ברשת החברתית: “יש לנו מקרה בשכונה של ילדה חולת סרטן עם אם חד הורית. יש טיפול תרופתי אך הוא יקר מאד והאם כמפרנסת יחידה, מתקשה לעמוד בתשלומים עבור התרופות שעשויות להיות מצילות חיים. כל המשפחה מורכבת מאוהדי הקבוצה שיושבים לצידנו מידי שישי ביציע ואנחנו האוהדים תמיד מתגאים בערך הערבות ההדדית. אני מבקש מכל מי שיש בידו לסייע ולפתוח את הלב ואת הכיס על מנת לעזור למשפחה היקרה הזאת ולילדה ולאם בפרט”.
יהל בת ה8 - בסך הכל רוצה לחיות.
יהל בת ה8 – בסך הכל רוצה לחיות.

כפי שפורסם בשבוע שעבר ב”רחובות היום”, ימים לא קלים עוברים על משפחת שומרון, לאחר שמחלת הסרטן הארורה חזרה לבקר בביתם, בפעם השנייה. סיפורה הנוגע ללב של המשפחה החל כשעתיים לאחר שנולדו התאומות, תהל ויהל. האם התבשרה כי תהל חולה בגידול נדיר בצוואר – שנתיים וחצי היא החלימה וכעת מתמודדת המשפחה עם אותה המכה, שצצה אצל האחות התאומה יהל.

האם, שני שומרון: “זה מאוד קשה לקבל שהילד שלך חולה אבל כשאתה מסיים טיפולים עם ילד אחד ומתבשר על הילד השני התחושה הרבה יותר קשה, זה כמו לפגוש את סוף העולם. לפני מספר חודשים, בזמן שאנחנו עוד מנסים להתאושש ולהשתקם מהנזקים שהכימו הותיר ביהלי, התבשרנו שהסרטן שוב חזר ואנחנו חוזרות שוב לטיפולים, הפעם יש מוטציה בסרטן שלה.

שני שומרון ובתה יהל. שחקני ואוהדי הקבוצה יתגייסו.
שני שומרון ובתה יהל. שחקני ואוהדי הקבוצה יתגייסו.

“לשמחתנו התבשרנו שלמוטציה הזאת יש איזשהו טיפול, הטיפול הזה הוא ניסיוני ולכן הוא לא בסל התרופות. עלות הטיפול של התרופה של יהל כ60 אלף שקלים אבל כשאתה צריך להשיג 60 אלף שקל כל חודש, אני לא יודעת איך אני עושה את זה ולכן אני פונה לציבור לבקש את העזרה שלכם לעזור לנו להציל את החיים של יהלי לנצח גם בסבב הזה”.

כך תוכלו לסייע להצלת חייה של יהל: בהעברה בנקאית – בנק הפועלים סניף 781 חשבון 371074 עמותת להושיט יד. בטלפון: 3788*, 24 שעות ביממה.

(צילום תמונה ראשית: יוסי סוריק)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן