news08.net/ads.txt

שיא בנמל אשדוד: לראשונה מאז הקמתו פעלו בו זמנית 7 מנופים בפריקת אניית ענק

אניית הענק של חברת יאנג מינג (14000  TEU) אשר אורכה 369, זכתה לקבל במשמרת ג במוצאי שבת 7 מנופים עם 7 ידיים שפרקו אותה בו זמנית. האניה עגנה ברציף 23 וקצב הפריקה היה מרשים במיוחד במחצית המשמרת הראשונה, בו נפרקו 376 TEU לשעת שהיית אניה – תפוקה שהיא מהמתקדמות בעולם.

האנייה ביצעה סך הכל כ-3600 פעולות. היא הגיעה לנמל אשדוד מנמל ג’דה בערב הסעודית, ממשיכה לאחר נמל אשדוד – לטורקיה ומשם תשוב לדרום מזרח אסיה. מדובר באנייה שהינה חלק מברית האליאנס מהמזרח, בה חברות ארבע חברות ענק – האפג לויד, וואן, HMM ויאנג מינג.

לדברי שיקו זאנה מנכל חברת נמל אשדוד, “במוצאי שבת האחרון שברנו שיא תפעולי נוסף. לראשונה בפעילותו של נמל אשדוד, פעלו שבעה מנופים בו זמנית בפריקת אניית ענק. עבודת צוות משולבת של חטיבת לוגיסטיקה – בתי מלאכה ששומרים על רמת כשירות גבוה של ציוד נייד ונייח, וחטיבת תפעול שיצרו התוצאות מרשימות הללו. שנת 2020 היתה שנה של שיאים תפעוליים של כל הזמנים ונראה כי שנת 2021 ממשיכה במגמה דומה. נמל אשדוד מפגין מקצועיות ומיומנות בטיפול באוניות ענק, סגמנט משמעותי אשר ילך ויגבר עם פתיחתו של רציף 21 המתוכנן לקליטת אוניות ענק. נמשיך לשאוף ולהעניק שירות מיטבי”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן