news08.net/ads.txt

שיא השיאים: תקציב עיריית אור יהודה בסך 436 מיליון שקלים אושר

עיריית אור יהודה מסיימת את שנת 2023 עם איזון תקציבי זו השנה החמישית ברציפות, כל זאת בהובלת גזבר העירייה, רו”ח גיל גבריאל וצוות האגף

מועצת עיריית אור יהודה בהובלת ראש העיר ליאת שוחט אישרה את תקציב העירייה לשנת 2024 שמגיע לשיא כל הזמנים – 436 מיליון שקלים. הבשורה המשמעותית מהתקציב החדש שאושר מגיע מתחום החינוך, כאשר ההשקעה בתחום זה בשנה הזו תגיע ל-165 מיליון שקלים – 38% מפלח התקציב, הנתון הגבוה ביותר אי פעם. לעומת השנה שעברה, מדובר בגידול של 14 מיליון שקל.

במסגרת ההשקעה בתחום החינוך, עיריית אור יהודה מקדמת עשרות תוכניות פדגוגיות חינוכיות לטובת קידום תלמידי העיר, כל זאת לצד טיפוח אקלים חינוכי מיטבי. כמו כן, במהלך הקיץ יקודמו שיפוצי קיץ נרחבים בבתי הספר ובגני הילדים כדי לשפר את נראות המבנים ולדאוג לביטחונם של התלמידים שנכנסים בשעריהם. העירייה מקדמת באמצעות אגף החינוך את התוכנית האסטרטגית לחדשנות בחינוך, כשלצידה משולבות תוכניות לבינה מלאכותית, קידום תוכנית עירונית לאנגלית מדוברת ועוד פרויקטים ותוכניות חדשניות.

לצד ההשקעה בחינוך, עיריית אור יהודה שמה דגש גם על תחום הקהילה, כשהאגף לשירותים חברתיים וקהילתיים תוקצב במסגרת תקציב 2024 בסכום של 65 מיליון שקל, גידול של שישה מיליון שקל לעומת השנה הקודמת. בין הפרויקטים המובילים ניתן למצוא את ההשקעה באוכלוסיות עם צרכים מיוחדים, בקידום מיזם הפעילים הקהילתיים שימשיך להתרחב לשכונות ותחומים נוספים ובפרויקטים חשובים נוספים.

ראש עיריית אור יהודה, ליאת שוחט, מציינת בגאווה: “תקציב 2024 שאישרנו מהווה בשורה של ממש עבור התושבים מכיוון שהוא מגלם בתוכו השקעה מאסיבית בכל תחומי הפעילות של העירייה על אף הקשיים של תקופת המלחמה והצרכים הביטחוניים שנגזרים ממנו. גם בשנה הזו נקדם ביתר שאת את הפיתוח של השכונות הוותיקות לצד המשך הקמת השכונות החדשות, נמשיך לקדם את OPARK, מתחם התעסוקה והבילוי, נשקיע בחינוך ובקהילה, בספורט, בביטחון, בחינוך הבלתי פורמלי, בתרבות ובשלל התחומים”.

לצד אישור התקציב הרגיל, אושרו לא פחות מ-75 פרויקטי פיתוח במסגרת תקציבים בלתי רגילים. בין השאר אושרו תקציבים להקמת מוסדות חינוך בשכונת נווה איילון, שדרוג תשתיות במבני חינוך וציבור, הקמת מרכז יום סיעודי, שיפוץ המע”ש, שדרוג ופיתוח של כבישים בשכונות הוותיקות, רכישת טמוני קרקע ואמצעי מיחזור חדשים, פיתוח וחידוש של גינות ציבוריות, הקמת גני משחק חדשים, שדרוג תשתיות חשמל וגופי תאורה, פרויקטים בתחום החירום ושיפוץ מקלטים, פיתוח רחוב יצחק שמיר בבית בפארק, הקמת פארקים בבית בפארק, השלמת מובלי הניקוז, המשך פיתוח של שכונות סקיא א’ צפון ורמת פנקס, הקמת מתחם ההופעות החדש ב-OPARK, הנגשות במוסדות ציבור וחינוך, שיפוץ תפוח פיס ועוד.

בתוך כך, נציין כי עיריית אור יהודה מסיימת את שנת 2023 עם איזון תקציבי זו השנה החמישית ברציפות, כל זאת בהובלת גזבר העירייה, רו”ח גיל גבריאל וצוות האגף. לדבריו, “תקציב העירייה הוא תקציב מאוזן שנבנה תוך שימת דגש על כלל פעולות העירייה והענקת מירב הפעולות לתושבי העיר תוך שמירה על איזון תקציבי ומיקסום הפעולות המסגרת התקציב הנתון”.

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית אור יהודה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן