news08.net/ads.txt

שיא נוסף לאייל גולן: רחוב על שם אחד מלהיטיו – בגן יבנה

לידיעת הגולש אייל גולן, בימים אלה הוחלט לקרוא לאחד הרחובות בשכונת ‘שיר השירים’ – השכונה החדשה בגן יבנה – על שם אחד מלהיטיך: “צליל מיתר”. אגב ממש לאחרונה התבשר גולן כי זו השנה השישית ברציפות (ובסה”כ 11 פעמים) כזמר המושמע ביותר בשנת תשפ”ב בכל תחנות הרדיו בישראל.

צליל מיתר הוא אלבומו השישי של הזמר אייל גולן, שיצא לאור ב-29 באפריל 2001. האלבום הצליח בחנויות וכלל להיטים כ”צליל מיתר” שנהפך לאחד הלהיטים הגדולים של אייל גולן, “מיליון או דולר”, “בין הטוב והרע”, “הריקוד הוא שלך” ו-“לו הייתי”.

איך זה קרה?

בישיבת מליאת מועצת גן יבנה שהתקיימה בסוף השבוע נקבע כי שם השכונה החדשה במסגרת התכנית הלאומית האסטרטגית להגדלת מצאי יחידות הדיור במדינה קרי “המחיר למשתכן”, תיקרא שכונת שיר השירים. הרחוב המרכזי בשכונה ייקרא אף הוא שיר השירים.

מועצת גן יבנה לא קבעה את השמות לבדה אלא קיימה במהלך התקופה האחרונה, תהליך משותף עם התושבים החדשים לבחירת שמות הרחובות בשכונה בה יתגוררו. התהליך התקיים בהובלת ממלא מקום ראש המועצה ויו”ר וועדת שמות, עו”ד סביון יניב. בהתייעצות שנערכה עם חברת מיתוג הוחלט על קונספט נושאי למיתוג השכונה תחת השם “שכונת שיר השירים”, כאשר שאר הרחובות בשכונה ייקראו על שם שמות שירים ארץ ישראליים קלאסיים ומעגלי התנועה יקבלו שמות של כלי נגינה כאשר ניתן יהיה להציב במסגרת זו פסלים תואמים בכל אחד מהמעגלים.

בטרם כינוסה של וועדת השמות לדיון בנושא, הוזמנו תושבי השכונה החדשה באמצעות קול קורא להציע שמות לרחובות ולכיכרות בשטח השכונה. ההיענות הייתה גבוהה: הוצעו 109 שמות של שירים, 12 השירים שנבחרו ע”י מרבית התושבים – אושרו בישיבת המליאה האחרונה כשמות הרחובות ואלו הם: ‘פרח הלילך’ של המשורר מגן יבנה אורי אסף, אגדת דשא (אריק איינשטיין, שלום חנוך), אלף נשיקות (יהורם גאון), אמא אדמה (אריק איינשטיין), גן השקמים (אריק סיני), הרעות (להקת הנח”ל), פרי גנך (של אביבה אבידן), מתנות קטנות (של רמי קליינשטיין), צליל מיתר (של אייל גולן), צמח בר (חוה אלברשטיין), חופים (חוה אלברשטיין). כאמור, הוחלט לקרוא את הכיכרות שבשכונה ע”ש כלי נגינה – כיכר התווים, הגיטרה, הנבל, התופים החצוצרה, והחליל.

לדברי ממלא מקום ראש המועצה ויו”ר וועדת שמות, עו”ד סביון יניב: “הליך הבחירה נעשה בצורה שקופה ובשיתוף פעולה עם תושבי השכונה החדשה ואני מבקש להודות להם על ההירתמות לתהליך. גן יבנה הינו יישוב קהילתי ובהתאם לכך הליך הבחירה נעשה בצורה משותפת, כאשר לכל אחד מהתושבים החדשים הייתה האפשרות להיות שותף לתהליך הבחירה”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן