news08.net/ads.txt

שיבושים באספקת החשמל במושבה – חברת החשמל: “פועלים בימים גשומים בכוחות מתוגברים”

מלבד בעיות החשמל שתושבי מזכרת בתיה חווים מדי יום, מזג האוויר החורפי רק גורע: היום (שבת) מספר תושבים התלוננו על הפסקות חשמל מרובות. אחת התושבות רשמה: “למי יש בעיה עם החשמל ? אצלנו הייתה ירידת מתח ולא חזר חשמל”. חברת החשמל הוציאה הודעה כי “עובדי חברת החשמל טיפלו במספר נזקים שנגרמו לרשת החשמל כתוצאה מחדירת מים וקצרים”.

 

 

כידוע, תושבי מזכרת בתיה חווים הפסקות חשמול רבות ונשנות שאינן זוכות לפתרון. הפעם, הגשם הסוער עשה את שלו ומספר תושבים הודיעו כי חוו הפסקות חשמל שגרמו לקצר. חברת החשמל מסרה בהודעה כי הבעיה נמצאת ברחבי הארץ עקב הגשם הכבד: “בסוף השבוע עובדי חברת החשמל טיפלו במספר נזקים שנגרמו לרשת החשמל כתוצאה מחדירת מים וקצרים. בישוב החרדי מודיעין עילית כ 1000 לקוחות נותרו ללא חשמל בשל סירוב של הבטחון לאפשר כניסת צוותי עבודה עד צאת השבת.

בסך הכל נרשם יום חורף שגרתי, אנו שבים ומדגישים כי אין מצב של אפס הפרעות ברשת החשמל וכי עובדי חברת החשמל פועלים בימים גשומים בכוחות מתוגברים על מנת לספק מענה מהיר ללקוחות, גם בסופי השבוע”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן