שיירת הרכבים | עיר שלמה מתגייסת למען מטרה אחת: רוצים להמשיך לחיות! | צפו בתמונות ובסרטון מהשיירה

עיר שלמה מתגייסת למען מטרה אחת: רוצים לחיות! יוזמה מופלאה ומצמררת שהחל איל סורגיט, פעיל חברתי, תפסה רבים מהעיר מוכנים לצאת למלחמה על חייהם, כאשר הקש ששבר את גב הגמל היה התאונה הטראגית בה קיפחו את חייהם אתמול אהובי העיר, וותיקי העיר – פולי ואהוד עופרי, שנטמנו לפני זמן קצר בבית העלמין באילת, שעות אחדות לאחר ששבו מטיול מלא חיים במרוקו. 

החיים של פולי ואהוד האהובים נעצרו – אך בני הזוג האוהבים האלה, שבחייהם ובמותם לא נפרדו, הותירו לאילתים מסר במותם – הגיעה העת לעשות ולא לשבת בבית, הגיעה העת להילחם על החיים, על טיפול ראוי שיינתן לכביש הערבה – שכבר מזמן קיבל את הכינויים הנוראיים – כביש הדמים, כביש המוות, הכביש המסוכן בישראל. והאילתים אימצו את המסר, בתוך הכאב הנורא הזה, ועשו מעשה – שעוד ידובר עליו רבות!

לפני זמן קצר החלה שיירת רכבים ואם להודות, יש להסיר את הכובע בפני כל אחת ואחד שהגיעו למחאה הזו שוארגנה על ידי סורגיט ואנשים טובים בזמן כה קצר. השיירה נוסעת ברגעים אלה מרחבת האייסמול לכיוון כביש 90, כהפגנת מחאה על הטיפול בכביש הערבה שממשיך לסכן חיים וגובה דמים. את השיירה מלווים רכבי עירייה כולל כל יחידות הפיקוח והאכיפה. מי שנתן לתושבים את ברכת הדרך משארם א’שייח שם הוא שוהה ברגעים אלו הוא אלי לנקרי שבוודאי היה רוצה להיות חלק בלתי נפרד מהמלחמה הזאת. ״אני מחזק את ידי התושבים ומעריך מאד את המחאה בתקווה שזו תהיה הזעקה האחרונה”, אמר לנקרי בכאב. “אני חש צער עמוק על ידידיי הקרובים, פולי ואהוד ז״ל מוותיקי העיר אילת, על בני משפחתם האוהבים ועל הקרבנות האינסופיים, שגובה מאיתנו במשך שנים כביש הדמים. אני דורש מהממשלה הנבחרת לקחת אחריות על כביש שמשרת עשרות אלפים מתושבי אילת ומאות אלפים הנופשים בה, ולהשלים ללא דיחוי את שדרוגו לכל אורכו. אני מצפה מהממשלה הנבחרת אשר הייתה זו שאישרה את פרויקט הרכבת לאילת, להאיץ מהלך בהשלמת התכנון וביציאה למכרז״.

עוד ציין ראש העירייה, כי לאחר מאמצים רבים צפויות להתחיל בשבועות הקרובים העבודות להמשך שדרוג הכביש מצומת קטורה צפונה. ״אני אעמוד על כך שהכביש ישודרג לכל אורכו ובמהירות האפשרית״ אמר ראש העיר והוסיף בנימה אישית: ״אני נושא תפילה שפולי ואהוד ז״ל יהיו הקורבנות האחרונים של כביש הדמים״.

בשעה 18:00 יניפו תושבי אילת דגלים אדומים ברחבת מוזיאון ״אילת עירי״ כחלק מהפגנת המחאה.

חדשות 08 ימשיך לתת במה למחאה על הטיפול בכביש הערבה, עד שייפסק הרצח הקטלני הזה שגובה קורבנות תמימים בכביש כל כך מסוכן.

צילום: ווצאפ נלחמים על כביש הערבה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן