שיכון הרוסים: מסכת התעללות של תושב העיר באימו, הובילה אותה להוציא נגדו צו הרחקה – שהופר

משטרה

עד כמה עלול להיות ילד אכזרי כלפי מי שגידלה אותו יעידו הסיפורים שאירעו ברחוב יחזקאל הכהן בשיכון הרוסים לאחר שתושב העיר נהג באלימות כלפי אימו בעיקר בשל סירובה לתת לו אלכוהול.

האם שהתאלמנה לפני שנה, ביקשה מבנה להעביר אל בית הכנסת ארגז בירות כדי שהנוכחים יברכו לזכר בעלה המנוח. הבן הנהן בראשו לאישור אולם לא עשה כבקשתה. האם פנתה בשנית לבנה וביקשה שיזדרז לפני שהשבת תכנס. הוא רגז ודחף את ארגז הבירות על רגלה וגרם לה לחבלה באצבעותיה.

האישום השני כנגד הבן התוקף קשור לאירוע אלים נוסף שהתרחש למחרת היום עת הגישה האם לבנה אוכל והוא רגז והשליך את האוכל על הרצפה, בהמשך טרק את דלת הזכוכית במטבח והזכוכיות התנפצו. לאחר מכן הוא פנה לאימו ואמר: “אני אבנה את הקבר שלך, הבית שלי, תצאי מפה”.

בכך לא הסתיימה מסכת האלימות של הבן כלפי אימו. האישום השלישי כנגדו בגין הפרת צו הרחקה מהבית שניתן לו בהוראת שופט. הבן נכנס אל בית אימו, פנה אליה ושאל האם יש בירות בבית. אימו השיבה שיש אולם הן מיועדות לאזכרה של אביו. הוא עזב את הבית בכעס אך כעבור שעה שב אל הדירה כשהוא בגילופין. ימים יגידו האם הכתובת לא הייתה על הקיר.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן