news08.net/ads.txt

“שילוט חוזר”: עיריית רחובות קוראת לציבור למחזר את שלטי הבחירות

גל פוזניאק, תושב רחובות, פעיל חברתי במרכז לצדק חברתי ובוגר הפקולטה לחקלאות, החליט לנצל את תקופת הבחירות כדי לקרוא לתושבי העיר ולתושבי ערים נוספות להתגייס למען מחזור שלטי הבחירות ולעשות בהם שימוש חוזר. פוזניאק עשה זאת גם בבחירות המקומיות האחרונות שנערכו לפני מספר חודשים, בפרויקט אשר נחשב להצלחה גדולה.

לפרויקט  הסביבתי – “שילוט חוזר” הצטרפה עיריית רחובות והעומד בראשה – רחמים מלול וסגנו עו”ד יניב מרקוביץ’, מחזיק תיק חזות העיר. שלטי הבחירות עשויים מחומרים שונים, וניתנים לשימוש חוזר ולמחזור בדרכים שונות – כגדרות, סככות, כיסויים שונים, מפות, אלמנטים סביבתיים ועוד.

על מנת לעודד את השימוש החוזר בהם ואת ניקיון המרחב הציבורי, עיריית רחובות תערוך תחרות עירונית של אופן המחזור המקורי ביותר. כדי להשתתף בתחרות, מוזמנים התושבים החל מה- 10.4 , יום לאחר הבחירות,  ועד ל – 30.4 לאפריל לשלוח תמונות ולהציג באופן יצירתי את השימוש החוזר שעשו עם השלטים שאינם מתכלים מהבחירות האחרונות: מהכנת שמלה ועד לכיסוי עבור קטנוע. התמונות הפופולריות ביותר (שיזכו במירב הלייקים בשקלול עם בחירת וועדה מיוחדת בנושא ) יזכו בפרסים.

לדברי ראש העיר, רחמים מלול, “עיריית רחובות שמחה לקדם את נושא המחזור, ומברכת על היוזמה של תושב העיר ושל חברת המועצה , איטל בציר אלשיך”. חברת המועצה איטל בציר אלשיך, מחזיקת תיק חדשנות, אסטרטגיה ויזמות: “זו הפעם הראשונה שאנו מקדמים יוזמה כזאת בעיר, ואני משוכנעת שנצליח לעשות שימוש חוזר בשלטים. בנוסף, נקיים תחרות עירונית לקידום ופרסום הפרויקט ”שילוט חוזר” ואני קוראת לתושבי העיר לעזור באיסוף השלטים, למחזורם ועל הדרך גם לזכות בפרס. בהזדמנות זאת אני רוצה להודות לסגן ראש העיר יניב מרקוביץ’, מחזיק תיק חזות העיר על תמיכתו בפרויקט וסיועו להצלחתו”

פוזניאק הוסיף: “אני שמח שהעיר שלי הרימה את הכפפה, ובהזדמנות זאת אני יוצא  בקריאה ליתר הערים להצטרף למהלך. גם ראשון לציון השכנה נתנה את אישורה לפרויקט ובטוחני שיהיו עוד ערים נוספות”.

(צילום: גל חרמוני)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן