עיריית קריית אונו ממשיכה לפעול לשיפור הסדר הציבורי ואיכות החיים בשכונות העיר, והחלה בהרחבת פריסת מצלמות האכיפה נגד עבירות חנייה.
בימים האחרונים הותקנו שלוש מצלמות חדשות ברחוב הדובדבן ו-שתי מצלמות נוספות ברחוב שלמה המלך, שמטרתן לאכוף חנייה אסורה, חנייה כפולה ועבירות דומות אשר מפריעות לזרימת התנועה ולבטיחות התושבים.
המהלך מגיע בעקבות פניות רבות מתושבי השכונות, שביקשו מהעירייה לפעול לצמצום עבירות החנייה הפוגעות באיכות חייהם ובשגרת היומיום.
ראש העיר, מיכל רוזנשיין, מסרה: "אנחנו רואים בקידום הסדר הציבורי ובטיחות התושבים ערך עליון. שיחות שקיימנו עם תושבי השכונות חידדו את הצורך בהתמודדות עם בעיות החנייה, ואנחנו ממשיכים לפעול בהתאם. נמשיך להרחיב את פריסת מצלמות האכיפה גם במיקומים נוספים, על מנת להבטיח לתושבי קריית אונו סביבה בטוחה, נוחה ומתפקדת".
◼️ הצטרפו לחדשות בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.










