מינהלת הסכם הגג, באמצעות עיריית אשדוד, מודיעה על סגירה הרמטית של מקטע בשדרות הרצל לצורך עבודות שיפוץ אחרונות. המקטע שייסגר הוא מצומת בן גוריון ועד לצומת תל מור. העבודות יתבצעו בין יום שלישי, 16 בספטמבר 2025, בשעה 10:00, ועד יום חמישי, 18 בספטמבר 2025, בשעה 07:00 בבוקר.
לאחר פתיחת הכביש מחדש, הציבור ייהנה משדרוגים משמעותיים:
- כביש רחב עם שני נתיבים לכל כיוון.
- מדרכות רחבות.
- שני צמתים מרומזרים חדשים. אחד בצומת רחוב התעסוקה, שיקל על היציאה מאזור התעשייה. והשני ליד מגרשי האימונים החדשים, שיקל על הגישה לפארק אתגרים.
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








