שיעור לחיים בגן יבנה: המורה והתלמידים קיצצו את השיער לטובת חולי סרטן

המחנך ערן רוזן הקרין סרט, התלמידים הרימו את הכפפה ומעצב השיער תומר משה נענה ליוזמה – כך נולד מבצע צמה בגן יבנה

מועצת התלמידים של אורט על שם יצחק רבין בהובלת המחנך ערן רוזן ביוזמה מרגשת במיוחד למען חולי הסרטן. המורה רתם את מעצב השיער המקומי תומר משה שנענה מיידית.

היוזמה החלה מהקרנת כתבת חדשות של המחנך ערן רוזן בפני נציגי מועצת התלמידים הנוגעת לתרומות שיער לילדים חולי סרטן שבשל הטיפולים במלחמה בסרטן מאבדים את שיער ראשם ונותרים קרחים.

חברי המועצה מאוד התרגשו מהכתבה וביקשו ליזום פעילות בנושא בשם “מבצע צמה”. מועצת התלמידים החליטה על גיוס כלל תלמידי בית הספר לתרומה של שיער בהתאם לקריטריונים של עמותת “זכרון מנחם” ( 30 ס”מ אורך ושיער שלא עבר החלקה), ולשם כך יצרה מערך שיעור, אשר הועבר בכל שכבות בית הספר. למרות שהספר תומר משה (תומר עיצוב שיער) אינו מספר ילדות ונשים, הוא נענה ליוזמה מיידית וסיפר את התלמידים בחינם.

הספר תומר משה הגיע לבית הספר במועד שנקבע והחל לספר תלמידים ומורים שהסכימו לתרום את שיערם. השיער נאסף במעטפות שנשלחו ישירות לעמותת זכרון מנחם אשר יהפכו אותן לפיאות משיער אמיתי. יש לנו נוער נהדר ונפלא, תורם ואיכותי שרק זקוק לתיווך של מבוגר אשר יאיר לו את הדרך הנכונה לתרום לחברה”, אמר המחנך ערן רוזן, שהיה הראשון לשמש דוגמא ותרם את השיער שטיפח מזה שנים.

מנהלת בית הספר, דלית כהן הוסיפה: “היוזמה הנפלאה של מועצת תלמידים ריגשה ונגעה ללבי, יש לנו נוער מופלא תורם ואיכותי שמתנדב ותורם ומגלה רגישות חברתית ערכית מבורכת. אני מבקשת להודות למר רוזן מלווה המועצה ולתלמידים הנהדרים על המיזם שהכה גלים וסחף אחריו את כל  תלמידי בית הספר שגילו אצילות ונדיבות לב ברצון לתרום משערם בבגרות ובנדיבות לב  לא מצוייה.היה זה מיזם חינוכי מרתק שהוכיח לנו כמה הנוער שלנו ערכי ומשובח ועליו גאוותנו”.

“אני פחות בעניין של התקשורת וראיונות”, הצטנע תומר משה כאשר פנינו אליו לקבל התייחסות ליוזמה המקסימה. “ערן מסתפר אצלי בקביעות, הוא סיפר לי על היוזמה וביקש את עזרתי. למרות שאני לא מספר נשים, נעניתי מיד ואמרתי לו שמפאת המצווה אני אחרוג ממנהגי וארתם למיזם הזה”.

מה זה עושה לך באופן אישי?

“קודם כל זו הרגשה של נתינה מעל ומעבר, אבל שוב אני אגיד לך – אני לא הסיפור פה. אני לא עשיתי כלום, הקרדיט צריך ללכת לתורמים הנפלאים – לערן המחנך, למורים ולילדים. הם העיקר – אנחנו זה שום דבר”.

צילום: דוברות המועצה המקומית גן יבנה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן