שיפור זרימת התנועה בכיכר התחבורה

היום, ראשון 9.7.23, מעדכנת העירייה על שיפור חשוב שביצעה באזור כיכר התחבורה

היום, ראשון 9.7.23, מעדכנת העירייה על שיפור חשוב שביצעה באזור כיכר התחבורה, אשר משפר באופן משמעותי את זרימת תנועת כלי הרכב. מדובר על הארכת מופע האור הירוק ברמזור הנמצא בכיכר התחבורה, לנוסעים מהקניון ותחנת רכבת “מודיעין מרכז” לכיוון דרום – מחלף לטרון, לב העיר. 

הארכת הגל הירוק תביא לכך שהאור הירוק יהיה משותף בחלקו גם לנוסעים הללו וגם לנוסעים הנכנסים לכיכר התחבורה משדרות החשמונאים, המגיעים מצפון לדרום מכיוון צומת שילת. בנוסף, על מנת להגביר את בטיחות הנוסעים בקטע משותף זה, הציבה העירייה עמודוני פלסטיק בכדי להימנע מגלישה מוקדמת בין הנתיבים.  שיפור זרימת התנועה בוצע בזכות הבקרה השוטפת על הרמזורים, שעברו לא מכבר שדרוג לרמזורים חכמים בכל רחבי העיר. הרמזורים נשלטים על ידי המוקד ואגף תשתיות ומחלקת החשמל, ומאפשרים מלבד תיקון תקלות באופן מיידי, גם תכנון חכם של עומסי התנועה בהתאם לנתונים העולים מן השטח. (יש לציין שלרמזור זה אין השפעה על הולכי הרגל, שכן אין בו מעבר חצייה)

 

צילום: דוברות עיריית מודיעין

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן