שירות חדש בכללית: בדיקות אולטרסאונד במרפאת מקור ברוך, ירושלים

לביצוע הבדיקה יש להגיע עם הפניה מהרופא ובמועד התור שנקבע באמצעות כוכבית 2700

שירות חדש בכללית מחוז ירושלים: בדיקות אולטרסאונד במרכז רפואי של כללית במקור ברוך

במרכז הרפואי של כללית במקור ברוך בירושלים החלו לאחרונה בביצוע בדיקות אולטרסאונד הבאות: דרכי השתן, כליות, כיס המרה, עצמות, עמוד השדרה לתינוקות, מוח לתינוקות ועוד.

בדיקת אולטרסאונד היא בדיקה רפואית שיוצרת תמונות של איברים שונים בגוף באמצעות שימוש בגלי קול בתדירויות שגבוהות מסף השמיעה של בני האדם. אולטרסאונד היא בדיקה בטוחה, ללא קרינה, אמינה וזמינה שבעזרתה ניתן לקבל תמונות מדויקת של אזורים רבים בגוף.

רות אפריאט, הדימותנית הרפואית המחוזית:

“אני שמחה מאוד ומתרגשת שמטופלי כללית יכולים לבצע את בדיקות האולטרסאונד בתוך הבית, מכון הרנטגן במרכז רפואי מקור ברוך . בין השירותים המוצעים קיימת אפשרות לביצוע בדיקות אולטרסאונד בשאלות נוירולוגיות לתינוקות עד גיל 15 חודשים. מדובר על שירות ייחודי שעד עתה ניתן בבתי חולים בלבד. הבדיקות נעשות על ידי רופאים מומחים לרדיולוגיה יחד עם דימותנים שעברו הכשרה ייעודית “.

בדיקות האולטרסאונד המבוצעות במקור ברוך הן חיצוניות ומתבצעות כאשר מכשיר הבדיקה מונח על העור.

ההכנה לבדיקה תלויה באיבר הנבדק : ישנן בדיקות אולטרסאונד שאינן מצריכות הכנה מוקדמת, חוץ מאשר הסרת בגדים או תכשיטים מהאיבר הנבדק.

ישנן בדיקות שאליהן יש להגיע לאחר צום של כמה שעות, כמו אולטרסאונד בטן, או בשלפוחית שתן מלאה – כדי לסייע להשגת תמונות הדמיה טובות יותר של שלפוחית השתן.

ארז לוי, מנהל מחוז ירושלים:

“בדיקות אולטרסאונד נרחבות וזמינות לביצוע בקהילה- קרוב לביתו של המטופל –זאת בשורה נוספת עבור מטופלי כללית במחוז ירושלים. הודות מכשיר אולטרסאונד עם חמישה מתמרים שיודעים לבצע את רוב הבדיקות שמטופל יכול להזדקק להם בקהילה, עוד שירות מקצועי ואיכותי מתווסף למעטפת השירותים שכללית מנגישה למטופל בקהילה.”

הבדיקות מתבצעות במכון הרנטגן, בקומה שניה במרכז הרפואי של כללית במקור ברוך בשעות הבוקר.

לביצוע הבדיקה יש להגיע עם הפניה מהרופא ובמועד התור שנקבע באמצעות כוכבית 2700

◼️ לקבוצת חדשות ירושלים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

בתמונה: ביצוע בדיקת אולטרסאונד במכון הדימות של כללית במקור ברוך

צילום: כללית מחוז ירושלים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן