news08.net/ads.txt

שירות ייחודי פורץ דרך וראשון מסוגו בקרית גת

אבירם דהרי, ראש עיריית קריית גת: “אני מברך על היוזמה החדשנית”

סוד ידוע ועצוב הוא שהשרות הפסיכולוגי הציבורי בפער עצום מהצורך בשטח, אם במחלקות ובמרפאות, אם בתחנות ברשויות המקומיות ואם בתחום התעסוקתי.

לאחר שנים שפסיכולוגיה תעסוקתית הצטמקה במסגרת הציבורית, השבוע הוקם לראשונה כחלק מרשות מקומית – שרות פסיכולוגי תעסוקתי שיאפשר לתת מענה ראוי לציבור. לא זו בלבד שמדובר בשרות נחוץ וחיוני הוא גם עדות לשיתוף פעולה חשוב בין העיריה, משרדי ממשלה, שירות פסיכולוגי חינוכי וגורמים מפורום הארגונים למען הפסיכולוגיה הציבורית. זהו צעד נוסף מתוך חזון גדול יותר להרחיב את רצף השירותים באמצעות חיבורים עם התמחויות נוספות – התפתחותית, קלינית, שיקומית, רפואית. חזון של תחנה עירונית שתתן מענה לכל רצף האוכלוסיות והקשיים לחיזוק של החוסן הקהילתי חברתי.

יורם שליאר, יו”ר הסתדרות הפסיכולוגים וראש פורום הארגונים למען הפסיכולוגיה הציבורית – “קיימים בארץ, בעיקר בערים הגדולות, מספר שירותים פסיכולוגים חינוכיים אינטגרטיביים נוספים שמשלבים פסיכולוגיה חינוכית, התפתחותית וקלינית. אולם הייחודיות של השירות הפסיכולוגי החינוכי בקריית גת במתכונתו הנוכחית עם השילוב של תחום הפסיכולוגיה התעסוקתית, היא בכך שהוא משלב טיפול בילדים ונוער, הורים ומורים עם טיפול בצעירים ומבוגרים המחפשים את דרכם המקצועית. מיזם הניתן כשירות ציבורי מורחב ברשות מקומית ועוד כזאת הממוקמת בפריפריה. מדובר בהמשך טבעי וישיר למאמצים שלנו בפורום הארגונים למען הפסיכולוגיה הציבורית ביחד עם גבי פרץ הפסיכולוג הראשי של משרד הבריאות לחזק את הפסיכולוגיה הציבורית בפריפריה על כל ענפיה”.

אבירם דהרי, ראש עיריית קריית גת: “אני מברך על היוזמה החדשנית של שילוב מסלולי ההתמחות בפסיכולוגיה חינוכית ותעסוקתית. פרי שיתוף פעולה של כלל הגורמים לטובת חיזוק שירות פסיכולוגיה חינוכית בקרית גת ויצירת חיבורים נוספים עם הקהילה ומערכת החינוך-   כולם שילבו ידיים ויצרו  סינרגיה שכולם יוצאים נשכרים ממנה”.

צילום: מיכל כהן

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
יפה ארצי
יפה ארצי
1 year ago

אין על אמל עואד, כל הכבוד

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
יפה ארצי
יפה ארצי
1 year ago

אין על אמל עואד, כל הכבוד

דילוג לתוכן