news08.net/ads.txt

“שירי שוליה נודד”- קונצרט שביעי בסדרת “כלים וקולות” של תזמורת הקאמרטה הישראלית ירושלים, יתקיים בנס ציונה ב-6.5

תזמורת הקאמרטה הישראלית ירושלים תקיים את הקונצרט הבא שלה, “שירי שוליה נודד” בניצוחו של אבנר בירון בנס ציונה (6.5). בקונצרט יתארח לראשונה זמר הבריטון הניו-זילנדי ג’וליאן ואן-מלרטס שיבצע את קובץ השירים “שירי שולייה נודד”  של מאהלר וכן שירים של שוברט בעיבוד מקס רגר.

בתוכנית הקונצרט: מוצרט סרנדה מס’ 6 (סרנדה לילית); היידן קונצ’רטו לשתי קרנות; מאהלר ‘שירי שוליה נודד’ (בעיבוד שנברג); שוברט ‘שר היער’ ו’אל המוסיקה’ (שניהם בעיבוד מקס רגר); דבוז’אק סרנדה לכלי נשיפה, צ’לו וקונטרבס.

אבנר בירון: “בקונצרט זה יבואו לידי ביטוי איכויותיהם של קבוצות נגני הקשת וכלי הנשיפה של הקאמרטה בביצוע הסרנדות של מוצרט ושל דבוז’אק, וכמוכן של שני נגני הקרן המצויינים של הקאמרטה, אשר יבצעו את הקונצ’רטו המיוחד לשתי קרנות של היידן. קונצרט זה מבוצע לעיתים נדירות, זאת בשל האתגרים הטכניים והמוסיקליים הנדרשים מהסולנים”.

צילום: גלית דויטש

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן