news08.net/ads.txt

שירן פרץ אשת התקשורת וויט סושי מציגים: השלמות היא בחוסר שלמות

מדהים: בתאריך 1.10.21 בשעה 12:00 תתקיים תערוכת צילומים במסעדת וויט סושי ביבנה (רחוב שידלובסקי 1, יבנה) שנרתמה לנושא להעלאת מודעות למלחמה בסרטן המעי הגס.

נטלי שושן בת 38 מאשקלון החלימה ממחלת סרטן מעי הגס והחליטה לחשוף את הצלקות, חורים, ואת שקית הסטומה שהייתה מחוברת אליה במשך 10 חודשים. אחרי 5 ניתוחים, 35 הקרנות, 12 טיפולי כימו וכל זה במשך שנה וחצי.
תערוכת הצילומים באה להציג התמודדות של אישה שחלתה בסרטן ואיך שיקמה את עצמה, למרות ההשלכות והאופן שבו המחלה משפיעה על דמות האישה בעיני הסובבים אותה. מי שהשיק וצילם את התמונות ונחשף לאמנות הזו צלם האופנה מוטי דביר. יחסי הציבור שעומדת מאחורי התערוכה זו שירן פרץ אשת התקשורת המוכרת Shiran PR. יחד עם סלב ומובילי דעת קהל בתכנית – התרשמות מתערוכת צילומים בוטיק לצד יין אורגני וקינוחים.  כמו כן, נעשה שיתוף פעולה של בית דפוס “ראש פתרונות בית הדפוס בע”מ”.

נטלי שושן: “השלמות היא בחוסר שלמות… כל דבר שאנחנו בוחרים לעשות, להגיד… גם לאמת מתלוות השלכות, השפעות, לפעמים זה כואב, ולפעמים זהו אושר צרוף, שחרור אמיתי. לא תמיד קל להיחשף אבל חשוב לקחת סיכונים פגיעות יכולה להיות נכס, היא יכולה לגרום לנו לחוש כאב או מבוכה, אבל במקביל יכולה גם לעזור לנו לזכות בחיבור והכרה”.

מותנה בהרשמה מראש בקישור.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן