news08.net/ads.txt

שישה תושבי מזכרת בתיה נדבקו, גבי גאון: ״לא לצאת מהבית״

ראש מועצת מזכרת בתיה, גבי גאון הציג בפני התושבים את תמונת המצב של כלל המאומתים עד כה, על מנת להגביר את המודעות לחשיבות ההקפדה על ההנחיות ולחדד את האחריות הקהילתית זה לזה.

השבת עודכנו על 6 תושבים נוספים שנמצאו חיוביים לקורונה. סך הכל, נכון להיום (12/9), ביישוב עומדים על כ-30 מאומתים:

6 מאומתים – 5 בני משפחה אחת ועוד תושבת נוספת שנדבקו, ככל הנראה, בהופעה של אמן באחד מיישובי הסביבה.
6 מאומתים – 4 בני משפחה אחת ועוד שתי תושבות נוספות, שנדבקו כולם בעקבות מפגש עם בני משפחה שמתגוררים מחוץ למושבה ואובחנו כחיוביים לאחר המפגש.
5 מאומתים – רשומים כתושבי היישוב אך בפועל מתגוררים מחוץ למושבה: 4 בבתי דיור מוגן מחוץ למושבה ואחד בישוב אחר.
3 מאומתים – אנשי כוחות הבטחון – קצין, חייל וחיילת.
2 מאומתים – אבא ותושב נוסף שנדבקו מהבת החיילת.
3 מאומתים – תלמידים: תלמיד כיתה יב׳ – נדבק במהלך ביקור משפחתי מחוץ למושבה ועדיין שוהה שם בבידוד. תלמיד כיתה ז’ – מקור הדבקה לא ידוע. תלמידת כיתה יב’ – נדבקה במוסד חינוכי בו היא לומדת מחוץ למושבה.
5 מאומתים – תושבים שונים שנדבקו במקומות העבודה שלהם, מחוץ למושבה. אין ביניהם קשר הדבקתי.

גבי גאון ציין כי שוחח אישית לפחות עם אחד מבני המשפחה של כל אחד מהמאומתים או עם המאומת עצמו. כולם שוהים בבידוד ומקפידים על ההנחיות.

מחר (13/9) תתכנס הממשלה בכדי לאשר את המתווה לחודש הקרוב. ככל הנראה צפויים לסגר כללי. במועצה יעדכנו בהתאם להחלטות שיתקבלו.

גבי גאון: ״אני קורא לכם להמשיך ולהקפיד על ההנחיות, לא לצאת מהבית ולא לשלוח ילדים למוסדות החינוך ככל שאחד מבני המשפחה סובל מאחד מתסמיני הקורונה. רק יחד, מתוך אחריות אישית וקהילתית, נוכל לשמור על הבריאות שלנו״.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן