news08.net/ads.txt

שישו ושימחו, גרסת רחובות | משה כהן, פתח קבוצה בפייסבוק (רחובותי אוריגינל – זעקת התושבים) – ועורר סערה ברשת שהגיעה לתחנת המשטרה

החורף שבפתח אמנם מאיים להיות סוער, אך עוד לפני כן, הסערה מתרחשת דווקא ברשת החברתית, כאשר במרכז ההתרחשות העיר רחובות. אתמול נפתחה קבוצה חדשה בפייסבוק – רחובותי אוריגינל – זעקת התושבים על ידי עובד העירייה, משה כהן, זאת לאחר שלטענתו, מנהלת קבוצת איך אתה יודע שאתה רחובותי חסמה אותו מהאפשרות להגיב על רשומות שונות בתוך הקבוצה, אשר מתייחסות לפעילות העירייה.

משה כהן, 1000 איש בפחות מ-24 שעות

**

לפני כשעה חלה תפנית בעלילה כאשר מנהלת הדף הפופולרי פנתה אל כהן והודיעה כי היא שוהה בתחנת המשטרה המקומית, ובכוונתה להגיש תלונה כנגדו. כהן הודיע על כך לחברי הקבוצה שפתח – רחובותי אוריגינל – זעקת התושבים: “חברים יקרים, מנהלת דף הפייסבוק השני החלה לאיים עליי בתלונה במשטרה. איחלתי לה בהצלחה. זה המצב, איומים, הפחדות ולכו תדעו לאן זה יגיע. האמת? אני מתחיל לחשוש”.

היא אגב פרסמה כך: “אז מה נשמע? אלימות וביריונות בעיר מגיעה לשיאים חדשים, גם מהמשטרה הוא לא מפחד, לא שזה מפתיע. התלוננתי על בריונות רשת, פוסטים שיקריים עלי ועוד דברים שהוא עשה וחשב שזה בסדר גמור להתנהל ככה, כי כנראה עוד לא היה מי שיעצור אותו. כל היוזרים הפיקטיביים שלו וחברים שלו, ממשיכים ב”מילים היפות” וההקנטות למרות שביקשתי שימחק את הפוסטים, כנראה ממש משעמם לו בעבודה ועל זה – אתם משלמים. אגב, רוצים לעזור? מאוד פשוט להתלונן בפייסבוק על החשבונות המזוייפים, זה אחד הדברים הקלים והמועילים נגד בריונות רשת. אשמח אם תעשו זאת למען הקבוצה והעיר. מסקנות מהיממה האחרונה: יש אנשים שמכניסים אותך בכוח לסרט שהם חיים בו – אז לפחות תהיי דמות ראשית”.

גילוי נאות: הקבוצה איך אתה יודע שאתה רחובותי – חסמה ומחקה את כותבת שורות אלו, ללא הודעה מוקדמת, ללא הסבר, ככל הנראה בשל עניינים אישיים, או בשל עדכונים שוטפים שלא היו לרוחם של מי מאנשיהם ו/או מצרות עין (טרם החלטנו). כמובן שלנו יש את הדרכים שלנו לקרוא את כל מה שצריך בכל הרשת החברתית – גם במקומות שבהם נדמה שאנו חסומים.  נמשיך לעדכן.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן