ליאור נרקיס משחרר היום סינגל חדש ״או מיי גאד״ רגע לפני אלבום חדש.
האלבום החדש מסתמן כאלבום שיכלול בעיקר שירים קצביים, אלבום מרים ומשמח, בדיוק מה שליאור יודע לעשות הכי טוב.
כעת יוצא שיר חדש לקראת האלבום ״או מיי גאד״ שאת מילותיו כתבו: סטטיק, טל קסטיאל ואת הלחן: סטטיק , טל קסטיאל , רז קופרמן כשעל העיבוד וההפקה המוזיקלית ינון יהל.
ליאור נרקיס: ״השיר החדש שלי OMG באוויר ואי אפשר להפסיק לזוז! מחכה לשמוע אתכם צועקים איתי: Oh My God״!
◼️ חדשות ברנז'ה, רכילות, בידור, טלוויזיה, מוסיקה בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.









