news08.net/ads.txt

שיתוף פעולה מוצלח לקמפוס נבון ובנק הפועלים 

חדשות 08 רמלה

קמפוס נבון פועל בשנים האחרונות עם חזון לטובת תושבי רמלה והסביבה אשר יוכלו ליהנות מלימודים איכותיים קרוב לבית במחיר ששווה לכל כיס במטרה שהלימודים יקדמו אותם למציאת המשרה הבאה. 

הצלחה לחזון שואבים צוות הקמפוס הודות להרבה אנשים טובים בדרך וכמובן עבודה מאומצת. מר מיכאל וידל ראש עירית רמלה,

סמר בשאר מנהלת פועלים בקהילה, ליאור רשף מנהל קרן רמלה ואורית אליאס מנהלת המשאבים בקרן רמלה יזמו את שיתוף הפעולה הפורה בין בנק הפועלים לקרן רמלה. הם מציינים את התרומה החשובה של בנק הפועלים לקהילה ברמלה התורמת להתקדמות האישית, המקצועית והכלכלית של התושבים. באירוע חגיגי במיוחד לפני מספר ימים, נפתח מחזור נוסף של קורס הנהלת חשבונות סוג 1+2 בקמפוס נבון בכיתה מלאה עד אפס מקום. התלמידים נהנו ממענק ייחודי ממשרד הנגב והגליל והן ממעטפת של סיוע בחסות בנק הפועלים הכוללת תגבורים לימודיים, סדנה למציאת עבודה ואף ליווי אישי למציאת עבודה. בפתיחה החגיגית כיבד אותנו בנוכחותו תמיר בנימני מנהל סניף בנק הפועלים ברמלה, אביגיל שכנר מנהלת הקמפוס ואדוה אורן מנהלת ההכשרה. הם שוחחו עם התלמידים וסיפרו על התוכנית הייחודית ואיחלו לתלמידים הצלחה בלימודיהם. המרצה המנוסה אילן גנדלמן הסביר לתלמידים על הקורס, ענה על שאלותיהם  ושיבח את שיתוף הפעולה ואת הערך המשמעותי שנותנת התוכנית בהצלחה בלימודים וזאת בשל התגבורים הרבים שניתנים לתלמידים עד לשליטה מלאה בחומר הלימוד והצלחה בבחינות. בנוסף נפגש תמיר עם התלמידים ממזכירות רפואית וחשבי שכר. המפגש היה מרגש, הוא נחשף לסיפורי ההצלחה אישיים של התלמידים אשר חלקם עוברים שינוי משמעותי בחיי הקריירה שלהם. הם שיבחו את המרצים הסבלניים והמקצועיים, חיים ברונשטיין מרצה בחשבי שכר, יעלת אשד ויסכה גלסנר מרצות במזכירה רפואית והדגישו את האפקטיביות של שיעורי התגבור. בשיחה שנערכה מול התלמידים שבקרוב יחלו את הסדנה למציאת עבודה, שוחחו על החשיבות של למידה ורכישת מיומנויות בשוק העבודה המשתנה וכן על הכלים שירכשו בסדנה למציאת עבודה שכוללת כתיבת קורות חיים, הכנה לראיון אישי. יתרון ייחודי במחזור זה שתלמידים שיזדקקו יקבלו אף ליווי אישי במציאת עבודה לזיהוי חסמים והעצמה אישית. אנו מאחלים לתלמידים הצלחה והנאה בקורס.

צילום: עיריית רמלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן