news08.net/ads.txt

שי סלמי, בעלה הרוצח של יפית פוריאן, יגיע לראשונה לבית המשפט; משפחתה: “נודה לכל מי שיוכל להגיע ללוות אותנו ברגע קשה זה”

בת דודתה: “הוא יהיה מספיק קרוב כדי לראות את השנאה העזה שלי ושל המשפחה שלי כלפיו עמוק עמוק בעיניים”

ביום ראשון בבוקר ייערך המשפט הראשון בו הרוצח שי סלמי, יופיע באופן פרונטלי לאחר שלפני כשלושה חודשים דקר את יפית פוריאן ז”ל – אישתו למוות והצית את גופתה בחדרם כאשר בני המשפחה שוהים באותה עת בבית.

“עם ישראל היקר, ביום ראשון הקרוב 08.01.23 בשעה 08:30 ייערך בבית המשפט המחוזי בלוד המשפט הראשון שהרוצח המתועב שי סלמי יהיה נוכח פיזית, אחרי שמנסה לצאת על נפשי”, כתבה ברשת החברתית בת דודתה מיטל. “הוא יהיה מספיק קרוב כדי לראות את השנאה העזה שלי ושל המשפחה שלי כלפיו עמוק עמוק בעיניים ולשמוע בלי סוף כמה היה עדיף לו להתאבד ושהוא כלום בעולם הזה. משפחתי ואני נודה לכל מי שיוכל להגיע פיזית וללוות אותנו ברגע קשה זה, לתמוך בהורים של יפית ובאחים שלה. ובעיקר להראות למערכת המשפט שלא תהיה מחילה לעולם לרצח נוראי ואכזר שכזה ואנחנו לא נשתוק עד שיקבל את העונש המירבי ביותר למרות שמנסים להשתיק אותנו.

“המחשבה שבת דודתי קבורה באדמה ולא כאן יותר. שהילדים שלה זועקים מגעגוע והחיים נעצרו מלכת בזמן שהנבלה עדיין חי, שהמשפחה שלו בלי בושה עד היום לא מגנה את הרצח, ממשיכים את החיים ובראיונות ציינו שגם לא היה רצח. לא נסלח ולעולם לא נשכח את עוצמת הכאב!!!!!!!”, כתבה מיטל, והוסיפה: ” אשמח אם תגיעו ותלוו אותנו ברגע קשה זה. אני יודעת מה כוחו של עם ישראל ואשמח שלא תהיה שתיקה לכאב הזה שאין לו סוף”.

כזכור, המשטרה פענחה את תיק הרצח ברחובות של יפית פוריאן ז”ל ובהתאם לממצאי החקירה, הוגש היום כתב אישום נגד הבעל – שי סלמי בגין רצח היחידה המיוחדת ללוחמה בפשיעה (יל”פ) של משטרת ישראל במרחב שפלה, פתחה בחקירה עם קבלת דיווח בדבר חשד לרצח בבית ברחובות, בו אותרה אישה בשנות השלושים לחייה ללא רוח חיים בדירה שרופה, כשעל גופה סימני אלימות. ממצאי החקירה העלו כי הרקע לרצח הינו גילויי קנאה של הנאשם שי סלמי לאשתו ובמהלך ויכוח שנתגלע בינהם דקר את המנוחה והצית את גופתה בחדרם כאשר בני המשפחה שוהים באותה עת בבית.

שוטרי תחנת המשטרה ברחובות שהגיעו לזירת הרצח עצרו את הנאשם לאחר שפונה במצב אנוש אל המרכז הרפואי קפלן ומעצרו הוארך מעת לעת בהתאם לצורכי החקירה.

צילום: פרטי, ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן