שכבה י’ באורט רבין בגן יבנה במחווה שמחממת את הלב

מתוק בלב: תלמידי שכבה י’ באורט רבין מצטרפים למפעל ההנצחה של גיל-עד שער

מתוק בלב – פרויקט לזכרו של גיל-עד שער ז”ל, אחד משלושת מהנערים שנחטפו ונרצחו בשנת 2014 ע”י מחבלים בני עוולה, נרקם גם בגן יבנה ובהצלחה מרובה.

משפחתו של גיל-עד ז”ל בוחרת להנציח את זכרו גם ביום הולדתו עם בקשה מיוחדת מאזרחי המדינה. כך כתבה אימו בת גלים, בפייסבוק: “לכבוד יום הולדתו של גיל-עד, החל בשבת הקרובה אנחנו מבקשים את עזרתכם להרבות שמחה ואהבה בישראל. נשמח אם במהלך החודש תאפו עוגות, תכינו תבשילים מפנקים ומומלצים. אחר כך, חלקו את המאפה/ התבשיל שהכנתם לשכנים, חברים ובעיקר לאנשים שאתם לא ממש מכירים, ותבקשו מהם לעשות את אותו דבר, לאפות לצלם לחלק וחוזר חלילה, עד שלכולנו יהיה מתוק וחם בלב. בברכת יחד נרבה אהבה בישראל!”.

שכבה י’ באורט גן יבנה הרימה את הכפפה והפכה את ההבקשה למסורת בית ספרית – תלמידי השכבה יחד עם צוות המחנכים לכל המוסדות ביישוב בכדי להודות ולהוקיר את עשייתם: וכך נהנו מהמטעמים והלב הרחב של התלמידים עובדי מד”א, הלוחמים בכיבוי אש, שוטרי גן יבנה, עובדי המועצה, עובדי שפ”ע, עובדי הרווחה, עובדי קופות החולים ועובדי בתי הספר.  את פני התלמידים קיבלו התושבים בחיוך רחב וחיבוק חם תוך הכרת תודה על המחווה הנעימה. בסיום, רבים מהתלמידים העידו כי התרגשו מאוד ושמחו לראות איך במעשה די פשוט הצליחו להעלות חיוך על פני התושבים אותם פגשו.

מנהלת בית הספר דלית כהן: “אני מברכת ומוקירה את פועלם של הגברת מירב שושנה רכזת שכבה י’ וכל המחנכים והתלמידים שעשו במלאכת הנתינה היפה הזו. פעילות “מתוק בלב” אינו רק בבחינת מעשה הנצחה לזכרו של גיל-עד אלא מעשה של נתינה לקהילה כמיטב המסורת המונהגת בבית הספר – “ממנהיגות אישית למעורבות חברתית”, יישר כוח וכל הכבוד”.

צילום: דוברות המועצה המקומית גן יבנה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן